//

Foto verplaatsen naar aparte map

Foto verplaatsen naar aparte map discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, ik gebruik wallbase om leuke achtergronden te downloaden, heb de app gekocht voor 80 cent , als je een foto opslaat krijg je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-12, 19:49
Herbieferbie Herbieferbie is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 50
Standaard Foto verplaatsen naar aparte map

Hoi Allemaal, ik gebruik wallbase om leuke achtergronden te downloaden, heb de app gekocht voor 80 cent , als je een foto opslaat krijg je de keus app locatie of filmrol.
Als ik de eerste kies zie ik ze in de app wel staan als gedownloade foto's maar zie nergens een manier om een foto als achtergrond in te stellen.
Dus dan maar downloaden naar mijn filmrol, nadat ik er wat binnen heb gehaald wil ik ze in een aparte map plaatsen zodat ik één en ander gescheiden kan houden, het lukt me wel om ze toe te voegen aan een nieuwe map, maar het origineel blijft op de filmrol staan, en als ik die dan wil verwijderen roept hij dat die andere , neem aan alleen een verwijzing , die in de nieuwe map staat ook verwijdert word.
Ik wil niks dubbel, of verwijzingen naar ik wil de foto gewoon VERPLAATSEN naar een andere map
Dat eigenwijze apple gedoe kost ze de kop nog eens , als er nog eens een product op de markt komt die net zo mooi is als de ipad maar met minder eigenwijze software etc etc stap ik over grrrrrrrrrrr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-12, 19:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herbieferbie Bekijk bericht
Ik wil niks dubbel, of verwijzingen naar ik wil de foto gewoon VERPLAATSEN naar een andere map
Die mappen zijn geen mappen maar albums. En de plaatjes in de albums zijn geen plaatjes maar verwijzingen naar de overeenkomstige plaatjes in de filmrol.

iOS is helaas niet erg mapperig (wat de gebruiker betreft).

Moraal van het verhaal? Er staat niets dubbel
  #3  
Oud 02-01-14, 19:26
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Dus als ik het goed begrijp, dan kan je ze alleen in een andere map krijgen m.b.v. de Mac + iPhoto en door twee te gaan synchroniseren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verplaatsen naar pc jeen66 Muziek, foto & video 0 01-03-11 23:02
Windows: Foto's in elk een aparte map Koudbloed iTunes 16 28-12-10 12:49
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone koom11 Muziek, foto & video 0 20-08-10 14:38
Windows: audioboeken die in de muziekmap staan verplaatsen naar map audioboeken. lgwim iTunes 4 21-05-10 21:21
Foto: foto's verplaatsen naar andere albums op iphone tjitjaks Muziek, foto & video 1 14-04-10 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.