Wel of niet jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vinden jullie dat je je iPhone wel of niet moet jailbreaken? En kloppen de redenen van Apple waarom je het niet moet doen? Citaat: Je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wel of niet jailbreaken
Vinden jullie dat je je iPhone wel of niet moet jailbreaken?
En kloppen de redenen van Apple waarom je het niet moet doen? Citaat:
// Makstra Jr. Laatst gewijzigd door Makstra Jr.; 24-08-09 om 11:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb van geen problemen last alleen me batterij loopt wat sneller leeg. Maar is niet erg want zonder of met jailbreak zou ik nog elke dag moeten opladen.
Maar de voordelen die jailbreak oplevert scheld alle nadelen kwijt en vooral de thema's ( Winterboard ). |
|
||||
|
||||
Niemand meer die nog een reactie wil geven?
// Makstra Jr. |
|
||||
|
||||
Alleen voor SBSettings vind ik het de moeite waard om te jailbreaken
|
||||
|
||||
// Mod:
Discussiëren over illegaal verkregen applicaties wordt niet toegestaan, ook al koop je m daarna alsnog. Timmeh_
Heb ik ook allemaal. Laatst gewijzigd door Blackherrie; 27-08-09 om 16:05. |
|
|||||||
|
|||||||
Wél jailbreak! En om wat fabeltjes de wereld uit te helpen:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Heb hem inmiddels ook gejailbreakt en ben er zeer tevreden over! Zelf nog niks gemerkt van de kortere batterijduur (Wel veel applicaties van Cydia afgehaald en gedownload)
// Makstra |
|
||||
|
||||
Nou ik wel. Gisteren toen ik ging slapen rond 1-2uur stond ie op 94% en om 11uur was ie op 51% terwijl 3G, push, location etc etc allemaal uitstonden.
|
|
||||
|
||||
Hier ook weer origineel na de navigatie try out.
Batterij houd het weer aanmerkelijk langer vol. Voelt allemaal weer net wat beter aan als met de jailbreak. En belangrijkste geen problemen met updates |
|
||||
|
||||
Ik ga jailbreak er ook afgooien. Deed het eigenlijk voor SBsettings maargoed. Even testen en je kunt anders nog altijd jailbreaken
|
|
|||
|
|||
Ik ga ook niet jailbreaken denk ik. Je kan al heel veeel zonder jailbreak, en een andere style heb ik ook niet nodig, iPhone OS is mooi genoeg
|
|
|||
|
|||
Jailbreaken?, zeker de moeite waard!
Wat dachten jullie van:
Het jailbreaken is niet schadelijk voor je I-phone OS. Alles is weer ongedaan te maken mocht het niet bevallen. Ik ben absoluut geen computer expert, maar met de instructies die hier op het forum te vinden zijn, is een jailbreake mij in 10 min gelukt. Het is een kwestie van doen. Niets engs aan. Ik ben inmiddels een absolute fan van het jailbreaken omdat dit de toch al geweldige I-phone nog veelzijdiger maakt. Jammer dat apple dat zelf anders ziet. @menno |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nadeel is dat je iPhone er iets trager van wordt....
|
|||
|
|||
Je moet je ten eerste afvragen of je die jailbreak wel nodig hebt.
Ik heb zelf een legale iPhone, die zoiezo al unlocked is, dus daarvoor moest ik hem al niet jailbreaken. Maar! Uit nieuwsgierigheid voor Cydia en de talloze apps deed ik het toch, tot 2 x toe. De eerste keer was mijn iPhone verschrikkelijk traag, kwam ik tot 3 x toe in de "safe iphone mode" en ik kon er echt weinig mee doen. De "smoothness" van mijn toestel was helemaal verdwenen. Ik dacht, ben ik nu de enige die met zo een probleem zit? En buiten een paar reactie's van "ja je iphone wordt een beetje trager, maar dat voel je haast niet" las ik niet, ik dacht dus dat ik hem verkeerd jailbroken heb. Ik heb hem restored, en opnieuw geprobeert, ZONDER resultaat, nog steeds even traag! Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik een jailbreak niet nodig heb, blij ben met de huidige functie's, en meer tevreden ben om een legaal toestel, dat snel werkt Laatst gewijzigd door CStefaan; 08-09-09 om 18:59. |
|
|||
|
|||
Wat denk je van bluetooth dingen verzenden of met de Iphone of Torrents/muziek(gratis) Erop downloaden??
|
|
||||
|
||||
Ik snap niet dat mensen altijd zeggen dat je iPhone trager wordt. Ik heb zelf nooit enig verschil gemerkt, zelfs niet met SBSettings of Winterboard themes geinstalleerd.
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Jailbreak 10 tekens
|
|
|||
|
|||
Ik ga hierop antwoorden à la Timmeh_ stijl, waarmee ik het trouwens volledig eens ben.
En ja, door 36 verschillende redenen raakt de batterij sneller leeg dankzij services die niet mogelijk zijn zonder jailbreak.
Citaat:
Laatst gewijzigd door WDS001; 25-11-09 om 21:10. Reden: Geen illegale content aub! |
|
|||
|
|||
laat ik het ook maar doen dan. als het me niet bevalt, kan ik altijd nog de normale firmwire opdoen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb na een half jaar twijfel net (zondag) gejailbreakt, en er kan ineens toch erg veel meer mee! Batterij weet ik nog niet, maar dat heb ik er wel voor over. Meer dan een dag lukt toch niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Persoonlijke mening/ervaring wel of niet jailbreaken | pebbie | Unlock | 9 | 25-04-11 01:34 |
Wel of niet jailbreaken? | lolbroeck | Jailbreak | 1 | 12-02-11 22:35 |
Iphone 3GS 3.1.3 nu wel of niet te jailbreaken? | anahari | Archief | 33 | 17-02-10 12:33 |
wel of niet te jailbreaken? | midas NL | Archief | 3 | 08-02-10 19:31 |
iPhone: Kan ik nu wel of niet me 3G met 3.0 jailbreaken? | j0han1987 | Jailbreak | 36 | 19-06-09 21:52 |
|
|