Wel of niet jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) // Topics samengevoegd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Topics samengevoegd
|
|
|
|||
|
|||
Even een kort vraagje.
Ik wil misschien mijn iphone jailbreaken, maar ik vraag me af kan je na de jailbreak nog gewoon elke keer je telefoon synchroniseren in itunes? |
|
||||
|
||||
Ja, Dat Kan als er eventueel toch iets zou misgaan kan je altijd restoren.
|
|||
|
|||
maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag
WAAROM zijn al die JB tools te vertrouwen??? is dat open source ofzo? Wie weet wat voor code daar allemaal inzit.... op de vorige pagina mijn hele verhaal.... |
|
||||
|
||||
Neen maar ehhm duizenden mensen gebruiken die tools als er in eentje een diefje zit zal dat wel gepubliceert worden...
Maar voor een stuk heb je wel gelijk. Mss steken ze er een "tijdbomvirus" in.. dan gaat die af op de moment wanneer ze het maar willen. Je kan nooit echt zeker zijn! |
|
|||
|
|||
tja ik blijf het toch beetje eng vinden als je een app als bijvoorbeeld Keeper op je iPhone hebt staan dus ik denk er nog even over na
|
|
||||
|
||||
Dat is een beslissing die je zelf moet nemen.
|
|
||||
|
||||
Ik vind het niks enger als dat je wat op je comp installeerd en dat is dan wel te vertrouwen , Als er iets aan een app niet te vertrouwen is dan weet je dat binnen de korste keren .
|
|
||||
|
||||
gewoon geen belangrijke gegevens in app's invoeren die je niet vertrouwt.
zelf heb ik daarom een e-mail gemaakt waar alle junk mails naar toe moeten en waar geen belangrijke informatie in staat. Naast me eigen hotmail die vol met info staat.
|
|||
|
|||
Twijfel nog een beetje sinds ik de 3GS bezit. Heb geen zin om iedere keer de tool te draaien als ik mijn iPhone heb uitgezet
|
|||
|
|||
dat hoeft volgens mij ook niet hoor....of wel tegenwoordig??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vandaar....
Hopen dat er ooit een andere tool komt waarbij het niet nodig is. Blijven de settings overigens wel bestaan nadat je het wederom hebt gejailbreakt? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Aha thanks
Dus gewoon een kwestie van niet al teveel apps downloaden welke een reboot nodig hebben. Of gewoon naast je PC wonen |
|
||||
|
||||
Idd. Of gewoon respringen.
|
|
|||
|
|||
Ik zit er ook aanbte twijfelen!!! Maar waar ik het meest mee in me maag zit is: "als je hem jailbreakt en er komt een update uit kan het je toestel dan niet naar de [****] helpen??
|
|
||||
|
||||
Nope, want als je update dan wordt je iPhone als het ware 'schoongemaakt'/hersteld en vervolgens wordt de update geïnstalleerd. Update je dan wordt je jailbreak er ook afgegooid en heb je weer een iPhone zoals die was toen je die had gekregen.
|
|
|||
|
|||
en welke is de nieuwe bootrom als ik vragen mag?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Persoonlijke mening/ervaring wel of niet jailbreaken | pebbie | Unlock | 9 | 25-04-11 01:34 |
Wel of niet jailbreaken? | lolbroeck | Jailbreak | 1 | 12-02-11 22:35 |
Iphone 3GS 3.1.3 nu wel of niet te jailbreaken? | anahari | Archief | 33 | 17-02-10 12:33 |
wel of niet te jailbreaken? | midas NL | Archief | 3 | 08-02-10 19:31 |
iPhone: Kan ik nu wel of niet me 3G met 3.0 jailbreaken? | j0han1987 | Jailbreak | 36 | 19-06-09 21:52 |
|
|