Ik ga een iPhone 3G kopen en ik koop... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Om eens te kijken waar bij iedereen de smaak ligt een klein onderzoekje. "Ik koop een iPhone 3G en ik neem de..."...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga een iPhone 3G kopen en ik koop...
Om eens te kijken waar bij iedereen de smaak ligt een klein onderzoekje. "Ik koop een iPhone 3G en ik neem de..."
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik de 3G ga halen, ga ik denk ik voor de witte. Weer eens wat anders als zwart. Vind persoonlijk de witte versie wat meer stijl hebben dan de zwarte. Maarja dat is persoonlijk
|
|
|||
|
|||
Zeker weten de zwarte
|
|
|||
|
|||
ik wil niet racistisch zijn maar ik heb hem het liefste zwart!
wit is zo'n wij.. ehm vrouwen kleur |
|
||||
|
||||
Mensen, ik ga voor de white one
|
||||
|
||||
- Off-topic reacties na PM. Nu echt on-topic verder aub.
|
|
||||
|
||||
De zwarte met een oplichtend appeltje erin en eventueel als t mij lukt of mogelijk is ook de toetsen rondom de iphone 3G oplichtend.
|
||||
|
||||
Hehe, croiman ziet het al voor zich Good job.
Ik kies voor de witte 3G iphone, de witte glans bevalt mij wel.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
duidelijk een zwarte
|
|
||||
|
||||
als ik hem zou gaan aanschaffen de witte, heeft een wat netter uiterlijk en valt in het huidige telefoonsigment wat meer op.
|
|
|||
|
|||
Voor de duidelijkheid, zwart is toch 8 en 16GB en wit toch alleen 16GB? Ik heb overigens gekozen voor wit..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
...................als ik er een zou kopen (maar ik denk dat ik lekker bij mijn huidige 1st generatie iPhone blijf, maar dat even tussen haakjes ) dan zou het een zwarte worden.
|
|
||||
|
||||
Ik zou de zwarte nemen en nu maar hopen dat t-mobile niet hun logo erop gooit
|
|
||||
|
||||
Citaat:
zwart voor 8gb en zwart en wit voor 16gb gewoon eens op de site van apple kijken en je weet het! ben nog niet goed wakker,jullie hebben beide gelijk natuurlijk. had gelezen dat 8gb zwart was en 16 gb wit. ik ga nog een koffie nemen
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 11-06-08 om 10:20. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ truckdriver
maar voor welke kleur ga jij dan?
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik ze eerst in het echt moet zien. Ik kies in de winkel wel!
|
Labels |
iphone3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? | semih | iPhone algemeen | 3 | 01-11-10 19:07 |
|
|