Scherm in zonlicht discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd naar hoe de iPhone (3G) het doet in zonlicht. Als ik soms met mijn laptop buitenzit heb ik bij zonlicht vaak problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoe goed is de zichtbaaheid van het scherm bij fel zonlicht? |
|||
Goed, nog nooit problemen gehad | 9 | 60,00% | |
Redelijk, soms bij fel zonlicht is zichtbaarheid slecht | 5 | 33,33% | |
Slecht, bij zonlicht is het beeld onvoldoende zichtbaar | 0 | 0% | |
Zeer slecht, buiten is iphone slecht te gebruiken | 1 | 6,67% | |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Scherm in zonlicht
Ik ben benieuwd naar hoe de iPhone (3G) het doet in zonlicht. Als ik soms met mijn laptop buitenzit heb ik bij zonlicht vaak problemen om websites te zien met een donkere achtergrond.
Hoe is het zicht buiten met zonlicht?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja heb goed gekozen. Heb er zelf nog nooit moeite mee gehad.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) | Yaratje | iPhone algemeen | 6 | 12-11-10 23:54 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm | BfromB | iPhone algemeen | 9 | 23-01-09 00:23 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|