Ik ga een iPhone 3G kopen en ik koop... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel Ik zou de zwarte nemen en nu maar hopen dat t-mobile niet hun logo erop gooit Dat is een makkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Beter is het om dit te doen met een suikerklontje (ja echt!). Is hard genoeg om de opdruk van het logo te verwijderen, maar te zacht om de cover te beschadigen. Na het 'suikerpolijsten' even afnemen en klaar. Werkte perfect bij een N95 -ook van plastic- dus ws. ook bij de iPhone 3G.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik ga ook voor de witte... meeste stilo he
om logo's te verwijderen van telefoons? gebruik nagellak remover van je zusje/vriendin/vrouw is me altijd nog gelukt |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat er een logo op komt. AT&T was ook heel erg van het branden van hun telefoons, maar die zie ik niet op de iPhone's uit Amerika.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ga voor WIT! @ Croiman, schiet eens op met die witte cover! |
|
||||
|
||||
Denk ik ga voor zwart/wit diagonaal van links (wit) naar rechts (zwart)
of een soort van wit/zwarte zandloper (kun je daar wat mee Croiman ??) |
|
||||
|
||||
als ik de nieuwe zou kopen zou het zeker een witte zijn.
Zwart is een beetje een mannenkleur. Het zou helemaal te gek zijn als hij ook in het roze verkrijgbaar zou zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
fluoriscerend geel !!!!
|
|
||||
|
||||
Blijft dromen over een roze
|
|
||||
|
||||
Hey,
Ik heb gehoord dat de 3G geactiveerd moet worden in de Apple winkel, meteen na aanschaf van een iPhone. Hoe kan ik nu nog een iPhone kopen zonder abonnement, en toch heel goedkoop? Als je hem in Nederland koopt, zonder abonnement, ben je minimaal 500 euro kwijt. Jullie reactie! Doblie |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waar kan ik dat zien dan? Ik wil wel een oplossing, ik kan me rot zoeken op dit forum.
|
|
||||
|
||||
Hoewel, ................... gifgroen lijkt mij ook wel kicken ter compensatie dan maar een roze apple on the back
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en een link voorals je hem nogsteeds niet kan vinden: iPhone Forum - alles over de apple iPhone (in Nederland) - Zoeken in forums |
|
||||
|
||||
iPhone 3G: nieuwe adapter en andere cosmetische changes
Weg met de iPod adapter! Ook leuk is dat de knopjes nu verchroomd zijn op de zijkant en de headphone afstapt van het plugsysteem. (zie macworld) |
|
||||
|
||||
Iphone 3G zwart of wit
Ik zou graag willen weten welke iPhone 3G jullie gaan kopen, dus de 8GB in het zwart, de 16GB in het zwart of de 16GB in het wit. ik zelf ga voor de 16GB in het zwart
Edit: perongeluk spellingsfout in enquete, kan een mod de vragen verbeteren? Laatst gewijzigd door Abu; 04-07-08 om 13:30. |
|
|||
|
|||
ik denk dat ik de 8 gb in het zwart neem
|
|
||||
|
||||
Jullie raden nooit wat ik gekozen heb
|
Labels |
iphone3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? | semih | iPhone algemeen | 3 | 01-11-10 19:07 |
|
|