Ik ga een iPhone 3G kopen en ik koop... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ik weet het nog niet, wit zwart wit zwart wit zwart.. aarghrgh...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik weet het nog niet, wit zwart wit zwart wit zwart.. aarghrgh
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb een witte besteld in belgie, ik ben benieuwd wanneer deze wordt geleverd. Moet er wel voor naar Mol rijden, maar dat is op 30km van mijn schoonouders, dus geen probleem eigenlijk.
Ben benieuwd naar de zogenaamde "country-lock", er wordt vooral over gepraat alsof het allemaal maar een hoax is, om er voor te zorgen dat niet iedereen zijn iphone in belgie haalt. |
|
||||
|
||||
ik heb gisteren van een mobistar mederwerker gehoord dat er geen countrylock op zit
is gewoon ter voorkoming dat de nederlanders massaal de iphone in belgie gaan kopen en niet bij t mobile |
|
||||
|
||||
Dat dacht ik al, dat is wel relaxed dan!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb nu de zwarte maar twijfel toch om alsnog voor de witte te gaan ik word er gek van want blijf maar twijfelen!
|
|
||||
|
||||
Een zwarte Iphone .... ik vrees dat een witte bij mij gauw zwart zal zijn. Ik ben helaas niet zo zuinig met die dingen.
|
||||
|
||||
White!! 100%!!
zat eerst heel erg te twijvelen... ma nu weet k t skr! ik heb een MacBook en die is ook wit... ja Apple = WIT eigenlijk he ! |
|
|||
|
|||
Ok, ik neem een zwarte 16gig. Het wit is mij een te groot contrast met de voorkant + volgens mij gaat hij verkleuren op den duur.
|
Labels |
iphone3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? | semih | iPhone algemeen | 3 | 01-11-10 19:07 |
|
|