Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had contact met KPN over de opzegging van mijn mobiele abonnenment - hoewel ik dat vermoedelijk gewoon via T-Mobile laat lopen ivm nummerbehoud - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exclusiviteit van T-Mobile slechts voor 3 maanden???
Ik had contact met KPN over de opzegging van mijn mobiele abonnenment - hoewel ik dat vermoedelijk gewoon via T-Mobile laat lopen ivm nummerbehoud - en de betreffende dam die ik aan de lijn had beweerde met grote stelligheid dat KPN na 11 oktober ook met een iPhone anbieding gaat komen, omdat de exclusiviteit maar voor 3 maanden zou gelden.
Nou lijkt mij dat een heel sterk verhaal, want dan zou dat toch wel door KPN bekend zijn gemaakt, maar in ieder geval iets voor de rubriek geruchten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat zou mooi zijn, beetje concurentie voor t-mobile en hebben wij meer keuze
|
|
|||
|
|||
hopelijk voor jou, maar ik vrees dat dit een verkoperspraatje is zodat jij niet verandert naar t-mobile
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook zoiets van mijn broer gehoord, mijn broer werkt bij de media markt, hij was aan het praten met de baas van de telecom afdeling en die zei ook dat de iPhone na 3 maanden ook bij andere providers werd aangeboden
|
|
|||
|
|||
Maar als dat ook alleen met een vast abo is dan schieten de meeste hier niets mee op.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb net mn abo bij Hi opgezegd. Hetzelfde verhaal, na 3 maanden ook Iphone verkoop met abonnementen...Of ik niet wilde wachten enzo..blablabla...
|
|
||||
|
||||
Hebben we niet vorig jaar zomer een heel debacle gehad op europees niveau over koppelverkoop? Als ik die uitkomsten in mijn achterhoofd houd zullen er waarschijnlijk wel meerdere operators de iphone gaan verkopen. Ik denk namelijk niet dat operators op negatieve wijze in het nieuws willen komen, hun status ligt onder de kritische consumenten loep en ik meen ook de "opta" (heet het zo?).
"Elke aandacht (dus ook negatieve) is goede aandacht!" gaat in deze niet op denk ik en marketing geven ze heul veul geld aan uit om zieltjes te winnen...
Stof tot nadenken: "iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn en er zeker niet oud uit zien..." Laatst gewijzigd door Smiley; 08-07-08 om 11:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze dat doen zullen ze je gewoon over 3 maanden een iPhone moeten leveren |
|
|||
|
|||
Ik heb gister nog contact gehad met KPN mbt opzegging van mijn abb, helaas is het voor mij niet mogelijk om mijn huidige nummer mee te nemen naar T-mobile.
Om toch het nummer te behouden kan ik het opzeggen en laten omzetten naar een prepaid nr. Veder nix gehoord over een Iphone in the next 3 months bij KPN. Gezien de huidige prijzen bij T-mobile zou een exclusiviteit van slechts 3 maanden straks een prijzenoorlog voor de iPhone betekenen en Apple zou dit niet toelaten. nog 3 nachtjes slapen |
|
||||
|
||||
waarom kan je je nummer niet meenemen?
|
|
|||
|
|||
heb mijn abb in april verlengd 15 eu pm en het eerste half jaar gratis. Als ik mijn abb afkoop dan verdwijnt me nummer, dus kan ik hem ook niet mee nemen. En mijn nummer nu over laten nemen door T-mobile kan nu nog niet. :s
Ook gaf die gast bij KPN aan dat ze bij T-mobile altijd erg moeilijk doen mbt overname van een nummer. Ben nu dus gedwongen om een nieuw nr bij T-mobile te nemen, gelukkig maakt een 16 gig iPhone alles goed |
|
|||
|
|||
Citaat:
(datums als voorbeeld.. houd er rekening mee dat providers 10 werkdagen doen voor nummerbehoud) |
|
|||
|
|||
@ Vanilla,
Geef niet hoor. Maar ook als ik mijn abb afkoop dan heb ik opzegtermijn van 3 maanden. Mijn nummer komt pas per okt vrij. Dus wanneer ik per de 11e over een iPhone wil beschikken moet ik een nieuw nummer nemen en kan ik eventueel (als mogelijk bij T-mobile) per okt mijn nummer laten omzetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jep,)
heb voor de zekerheid nog even gebeld |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
het blijven toch verkopers die mensen van kpn
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik ken iemand van T-mobile en die heeft mij toevertrouwd dat ze een contract met Apple hebben voor 5 jaar!!!
|
|
||||
|
||||
Ik kan er echt niet mee zitten .................... denk ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile 2 maanden geen bereik | Kaasschaaf | Odido (T-Mobile) | 2 | 11-10-10 20:46 |
13 maanden nog T-mobile contract. | Macfreak038 | Archief | 2 | 31-07-09 19:23 |
Windows: uw account is slechts geldig voor het aanschaffen van iTunes store nederland | iWouter | Desktop-applicaties | 4 | 04-09-08 22:39 |
|
|