Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog nooit problemen gehad met beta basebans, zelfs niet met downgraden zodra ik de jailbreakloze beta zat was. Ik heb maar 1 iphone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb nog nooit problemen gehad met beta basebans, zelfs niet met downgraden zodra ik de jailbreakloze beta zat was. Ik heb maar 1 iphone, maar ik neem het risico gewoon
in de beta werkt turn by turn ook nog gewoon op de 3gs
|
|
|
|||
|
|||
Werken alle Apps op je iPhone naar behoren onder iOS 6 beta?
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog geen applicaties tegengekomen die niet werken. De eerste keer opstarten deed whatsapp raar doordat hij nog geen toegang had tot de contactpersonen (daar moet je nu toestemming voor geven). Na een herstart was ook dit opgelost.
|
|
|||
|
|||
installatie probleempje
Ik heb gister niets kunnen installeren.. ik kreeg de hele tijd de melding
This device is not registered as part of the iPhone Dev Program.. Maar ik lees nu op het Apple Dev forum dat er meer met dit probleem waren. Ik ga nu weer een nieuwe poging wagen. |
|
|||
|
|||
Als je UDID niet geregistreerd is hoef je het niet opnieuw te proberen omdat het toch niet zal werken. iOS 6 beta is alleen voor ontwikkelaars.
|
|
||||
|
||||
Als Ronnymes op het ontwikkelaarsforum kan inloggen is er best kans dat hij ontwikkelaar is...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In ios 6 als ge nen app download in de appstore op uw iPhone; wat gebeurt er nu?
Ik heb gelezen dat je in de appstore blijft, dat weetk ik, maar mijn vraag is; Nu wil ik apps downloaden, ik zit bv aan nr 23 en dan ga ik verder en begin aan nr 24, ik download deze en wat gebeurt er dan, ik spring terug naar nr 1, helemaal int begin, echt vervelend dus want ik zou graag meteen beginnen aan bv nr 25, is dit ook eindelijk aangepakt in ios 6 of niet? |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt alles gewoon. Vind het tot nu toe erg fijn werken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar jij kan toch eens testen voor me dan? Als je een app download, je blijft in je scherm nu maar wat als je links boven op de knop doet om bv naar de volgende app te gaan? Nu gaat dit altijd terug naar nr 1 wat vervelend is, blijft deze nu ook staan als je bv aan nr 88 zit? Want zo wil ik meteen verder kunnen gaan naar nr 89 snap je? |
|
|||
|
|||
Ik merk alleen dat de Wi-Fi wat brak is..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik bijv. App nummer 37 installeer dan kan ik daarna gewoon weer verder scrollen. Je kan in de nieuwe AppStore ook gelijk op downloaden drukken. Met andere woorden je hoeft dus niet eerst meer info te openen. |
|
|||
|
|||
Alle apps werken gewoon behalve de iPhoneclub app..
Hebben jullie daar ook last van? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt, das goed nieuws.
|
|
|||
|
|||
Werkt de nieuwe "MAPS" voor België? en ook al 3D?
|
|
|||
|
|||
Hij werkt erg goed, niks op aan te merken op het feit na dat bij het toetsenbord het wereld bolletje nog niet werkt (dus de emoticions bijvoorbeeld) weet iemand of hiervoor een oplossing al is? in geen enkele app werkt het wereld bolletje
Ook werken de push notifications niet erg goed meer of ligt dat ook aan mij? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2012 om 04:51 ---------- En me app store is niet nederlands? |
|
|||
|
|||
Bij mij is de AppStore ook in het Engels (Amerikaans) prijzen staan er in $$$$.
Wat mij opvalt is dat op mijn 4S een berg profile afbeeldingen bij mn contacts er wat gescrambled uitziet. zijn er meer mensen die dit hebben ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Navigon werkt bij mij niet goed, onthoud geen gegevens als ik 'm afsluit en het kaartmateriaal wordt ook niet goed opgeslagen, iemand hier ook last van toevallig anders downgrade ik weer naar 5.1.1. ?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store iOS6 | apotheosis | iPhone algemeen | 13 | 03-10-12 19:18 |
Facebook iOS6 | Manglo | iPhone Apps | 3 | 20-09-12 17:21 |
update ios6 | bananarip | iPad algemeen | 0 | 20-09-12 12:56 |
iPhone 4S // iOS6 | JackingNL | iPhone algemeen | 15 | 17-09-12 13:43 |
|
|