Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn 4 werkt het super. Voelt snel aan. Facebook integratie is leuk, maar je kan niemand vanuit iOS taggen. Dat moet er nog ff ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op mijn 4 werkt het super. Voelt snel aan.
Facebook integratie is leuk, maar je kan niemand vanuit iOS taggen. Dat moet er nog ff bij en t is perfect. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als 3G uit staat en zet iphone uit en dan weer aan blijft 3G nu ook uit. Dat is tenminste ook opgelost. Eerst werd na herstarten 3G steeds weer aangezet. En ik wil altijd 3G uit hebben. Meestal zit ik toch op Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
Ik ben al mijn contacten kwijt en hij geeft een fout aan dat mijn wachtwoord niet klopt van mijn email account wat 100%zeker klopt heb het op de pc daarna geprobeerd en ik ben ook biet gehackt ofzo. Ben nog niet echt fan van iOS 6 tenzij iemand me helpen kan!
|
|
||||
|
||||
Het is inmiddels niet echt meer een 'ontwikkelen voor iOS6'-thread volgens mij..
|
|||
|
|||
Citaat:
En hoe heb je die update naar iOS 6 gedaan? "Over The Air" direct op het toestel of een update met iTunes? |
|
||||
|
||||
Citaat:
En omdat iOS 6 nu voor het grote publiek beschikbaar is kan de discussie gewoon in het algemene deel van het forum worden gevoerd. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store iOS6 | apotheosis | iPhone algemeen | 13 | 03-10-12 19:18 |
Facebook iOS6 | Manglo | iPhone Apps | 3 | 20-09-12 17:21 |
update ios6 | bananarip | iPad algemeen | 0 | 20-09-12 12:56 |
iPhone 4S // iOS6 | JackingNL | iPhone algemeen | 15 | 17-09-12 13:43 |
|
|