Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds iOS 6 het rare probleem dat mijn dataverbruik opeens hoog is, voor de beta's gebruikte is maximaal 250Mb. De laatste was meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds iOS 6 het rare probleem dat mijn dataverbruik opeens hoog is, voor de beta's gebruikte is maximaal 250Mb. De laatste was meer dan 500Mb (17Mb boven datalimiet) en nu zit ik 10 dagen voor einde alweer op 300Mb, ik doen niet anders dan ervoor twitter, facebook en mailen.
Af en toe nieuws lezen via nu.nl en zeker geen youtube, streaming of downloaden vanuit de appstore of itunes. Ik heb alles uitgeschakeld wat enigszins data via mobiel internet verbruikt, zit 90% via Wi-Fi (thuis, familie, Eduroam, vrienden, hotspots enz.). Hebben meer mensen dit probleem????
|
|
|
|||
|
|||
Het valt mij op dat de camera niet erg vlotjes open met ios6... Ook andere camera apps doen er momenteel lang(er) over om te openen...
(iPhone 4) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik wel weet is dat apple mee problemen zit, bij mij vooral bij de appstore enzo... Andere mensen die nog 5.0 opstaan hebben hebben dit ook voor, het ligt dus aan apple. |
|
|||
|
|||
Zeer hoog dataverbruik
Hebben jullie ook last van zeer hoge dataverbruik????
Ik doe niks meer dan voor iOS 6 in beta uitkwam en was een databundel van 500 Mb meer dan genoeg, gemiddeld was het gebruik 300 Mb maar zit de laatste 2 maand er boven. Ik heb push mail uit geschakeld en andere dingen waardoor data gebruikt wordt, twitter, Facebook, mail en af en toe internet meer doe ik niet. Apps downloaden en YouTube alleen via Wi-Fi net als alles wat veel data gebruikt, ruim 90% van de tijd zit ik op Wi-Fi. Het is zelfs zo dat er mobiele data gebruikt wordt terwijl ik gewoon op Wi-Fi aangesloten ben, en in 23 dagen heb ik 320 Mb gebruikt en volgens de app MijnKPN heb ik in 5 dagen even 180 Mb gebruikt. Zelfs als ik op Wi-Fi zit is het verbruik van mobiele data soms 2 Mb of meer. Denk maar dat ik terug ga naar iOS 5 zit ergens een bug in iOS 6 denk ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://developer.apple.com/bugreporter/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juli 2012 om 09:38 ---------- Heb het gemeld.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hetgeen ik vandaag opeens voorheb is als ik een gratis app wil downloaden;
MZCommerce.creditbalance Mismatch.mobile_message krijg ik als melding? Nog nooit voorgehad. Ik heb ook zo'n apps waarbij ze altijd de afgeprijsde en gratis apps updaten en bij deze krijg ik ook die melding? Heeft iemand dit nog voor? Ik heb wel ios 6 beta 3 opsteken. Mss er nog mensen zijn die deze melding krijgen? vannacht hadk het nog niet voor want had nog wat gratis apps toen gedownload. Laatst gewijzigd door apotheosis; 02-08-12 om 15:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Tja, ik kan nie goed engels, tis een bug zeker?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaan we nog een nieuwe Beta krijgen ?
zou morgen weer tijd zijn denk ik |
|
|||
|
|||
Je had gelijk ;-)
|
|
|||
|
|||
In de nieuwe beta is eindelijk hotspot geactiveerd op m'n iPhone. Ik heb nog een abonnement uit 2008 (t Mobile) een I150 abonnement.
|
|
|||
|
|||
Is het iedereen gelukt om te updaten op de iPhone zelf?
Krijg alleen maar een melding dat het zoeken naar update niet lukt. Heb even geen computer bij de hand vandaar de vraag. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hebben meer mensen last van het feit, dat Imessage niet meer verzonden word via 06 nummer maar alleen via email! Als ik email adres verwijderen kan ik alleen nog sms sturen, en 06 nummer niet toevoegen voor Imessage!
|
|
||||
|
||||
Draait lekker de Ios6 beta 4 , hotspot e.d
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ik heb hier ook problemen mee! maar veel extremer zelfs dan dat jij het hebt! ik had afgelopen maand ... 6000MB verbruikt???? nou dan met alleen fb en twitter en whatsapp en imessage is dat volgens mij niet eens mogelijk? (don't judge me if im wrong ) Maar heb t sinds beta 3.. en 4 is idd ook niet beter.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store iOS6 | apotheosis | iPhone algemeen | 13 | 03-10-12 19:18 |
Facebook iOS6 | Manglo | iPhone Apps | 3 | 20-09-12 17:21 |
update ios6 | bananarip | iPad algemeen | 0 | 20-09-12 12:56 |
iPhone 4S // iOS6 | JackingNL | iPhone algemeen | 15 | 17-09-12 13:43 |
|
|