Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij kan nu elk moment uitkomen, ik ben benieuwd of ze het KPN WiFi probleem hebben opgepakt. Ik kreeg een hele vragen lijst van ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 6 beta 3
Hij kan nu elk moment uitkomen, ik ben benieuwd of ze het KPN Wi-Fi probleem hebben opgepakt.
Ik kreeg een hele vragen lijst van ze om in te vullen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
10A5338d is de juiste versie voor de iPad 3. Ik heb iOS 6 beta 3 zonder problemen geinstalleerd. Ik heb wel een account als develloper met geregistreerde UDID.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reacties!
Ik denk dat ik me eerst zal moeten aanmelden als Developer. Dacht dat ik dat al gedaan had, maar hoefde nergens voor te betalen. Vandaar dat ik ios 6 nog niet kan installeren. Sta trouwens wel te kijken van de foutmelding: Firmware not compatible. Waarom niet: Please enroll as developer. Anyhow, toch nog bedankt! |
|
|||
|
|||
Beta 2, 3 zit ik nog met smart op te wachten... ik hoop dat ze de Nederandse Siri erbij hebben gedaan.. zal wel niet
|
|
|||
|
|||
Er komt in heel ios6 geen nl siri pfff helaasssss.
Nja dat dacht/denk ik iig |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de beta 2 prima hoor. Mja zit te denken om te herstellen naar 5.1.1 en dan weer een jb te nemen. Weet dat dat ook met 6 kan maar ik ben afhankelijk van absent ofzo.. (Linux).
Weet alleen niet of jb nog gaat werken als ik herstel naar 5.1.1, las dat je bb niet gedowngrade wordt..? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En kan ik dan op de normale manier in iTunes herstellen of moet dat het het restore bestand 5.1.1, dus shift+herstel...? Bedankt alvast Heb me antwoord min of meer al...Zou gewoon moeten lukken volgens een ander topic hier Ga proberen. Laatst gewijzigd door Shorty007; 15-07-12 om 17:59. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Meer mensen het probleempje dat je geen complete albums kan ophalen in de Muziek.app? Als ik onderaan de download knop aan tik dan loopt ie na een paar seconden vast.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is het TTY (Teletype) icoontje
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store iOS6 | apotheosis | iPhone algemeen | 13 | 03-10-12 19:18 |
Facebook iOS6 | Manglo | iPhone Apps | 3 | 20-09-12 17:21 |
update ios6 | bananarip | iPad algemeen | 0 | 20-09-12 12:56 |
iPhone 4S // iOS6 | JackingNL | iPhone algemeen | 15 | 17-09-12 13:43 |
|
|