Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door GaRudra Ja ik heb hier ook problemen mee! maar veel extremer zelfs dan dat jij het hebt! ik had afgelopen maand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Beste forumleden,
Ik las gisteren dat ios6 GM uit gekomen is. Echter als ik op software update druk krijg ik de melding dat mijn software up to date is. Heeft iemand hier ook last van? Of moet ik gewoon nog even geduld hebben? Gr. |
|
|||
|
|||
De GM wordt niet als OTA update aangeboden. Dus even downloaden via de developer site en installeren met iTunes...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan toch moeilijk de enige zijn met dit 'probleem'(pje) |
|
|||
|
|||
Kan je mij vertellen hoe de rest van iOS6 werkt op een iPhone 4? En hoeveel ruimte neemt de GM in beslag? Bij voorbaat dank voor je reactie. Ik heb zelf namelijk een iPhone 4 en ik wil er twee kopen voor familie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoeveel ruimte die in beslag neem weet ik eigenlijk niet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt mensen. Dat over de root had ik totaal niet over nagedacht. Af en toe word je ook overspoeld met informatie van allerlei producten. Pfff...
|
|
|||
|
|||
Hallo, Ik probeer de Ios6 op me iphone 4 te zetten maar ik blijf maar een fout melding krijgen ?
krijg steeds de melding Onbekende fout (1602) Mijn toestel is wel gejailbreak kan het daar door komen ?? |
|
||||
|
||||
No problemo op 2 devices. Werkt als een malle . Installeren was een makkie. Duurde op de 4/16gb ruim een uur. De iPad3 was binnen 45 minuten over op iOS6.
|
|||
|
|||
Hallo
Ik kan geen Adode Flash Player installeren . Wie weet hoe dit wel kan. Gr. Wim de Jong |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het heeft altijd gewerkt maar na de update van gisteren lukt het niet meer.
Gr. Wim |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor zover ik weet zijn er zonder jailbreak sowieso geen opties om het werkend te krijgen. |
|
|||
|
|||
Ik moest iets bestellen maar ik moet dan Adode Flash installeren als ik daar op installeren druk,dan instaleerd hij dit niet.Gr. Wim
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 14:45 ---------- Ik moet iets bestellen op Carfix.nl om op deze Side te komen moet ik Adode Flash installeren ik kom ook op dit scherm maar als ik op installeren druk,lukt het niet.?? Wat doe ik fout.?? Gr. Wim |
|
||||
|
||||
Flash en iOS? Onder welke steen heb jij gezeten
|
|
|||
|
|||
Ja sorry man ik heb er niet zoveel verstand van,maar voor de Update werkte het gewoon.Gr. Wim
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijft vreemd dat het eerst wel kon. Misschien is de site aangepast? Laatst gewijzigd door Otje82; 23-09-12 om 15:57. Reden: Type fout |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar je probeert iets te kopen, en voor de shop heb je flash nodig. Probeer eens: Code:
http://shop.carfix.nl/login.php of http://shop.carfix.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store iOS6 | apotheosis | iPhone algemeen | 13 | 03-10-12 19:18 |
Facebook iOS6 | Manglo | iPhone Apps | 3 | 20-09-12 17:21 |
update ios6 | bananarip | iPad algemeen | 0 | 20-09-12 12:56 |
iPhone 4S // iOS6 | JackingNL | iPhone algemeen | 15 | 17-09-12 13:43 |
|
|