Programmeren op PC discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar software voor het ontwikkelen op de PC,, iemand? iPhone SDK vind ik prachtig maar is niet beschikbaar voor PC, iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Programmeren op PC
Ik ben op zoek naar software voor het ontwikkelen op de PC,, iemand?
iPhone SDK vind ik prachtig maar is niet beschikbaar voor PC, iets wat daar op lijkt mischien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Windows Cygwin Binary Toolchain Installation - GameOver Moet wel zeggen dat er al een topic hierover bestaat, dus even zoeken op dit forum en je kan iets dergelijks vinden. |
|
||||
|
||||
Werkt niet omdat ik de Wi-Fi van mijn buurman gebruik en niet van mijzelf
iemand iets anders, of een web app maker natuurlijk met java script ofzo |
|
||||
|
||||
Citaat:
Link: start [Jiggy] veel suc6 ermee. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jep ,ook gedaan
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Van mij of mn buurman, de mijne staat uit, ik haar cancel or allowed, maar van mijn buurman
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan ook je files schrijven gewoon op je pc en met phonebrowser dan copieren op je iphone een respring doen en je kan testen. Je kan een bestaand jiggy programma (bvb maps offline) als voorbeeld nemen. |
|
||||
|
||||
dat zal ik doen maar met iphonebrowser, buurman weet van niks xD, mmar nou zoek ik nog steeds een programma voort programeren op Iphone formaat
|
|
||||
|
||||
Ik heb je 2 linken gegeven in vorige posts, maar beter ga je niet vinden en je kan niet direct tenzij dus met jiggy programmeren op de iPhone zelf.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
programmeren in windows | daanhegman | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 12-09-08 00:30 |
Turbo sim programmeren | Arne2606 | Unlock [archief] | 4 | 17-01-08 02:49 |
[TUT REQ] Programmeren voor iPhone | BadSide | iPhone algemeen | 0 | 28-10-07 20:42 |
|
|