//

App maken voor alarmering

App maken voor alarmering discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen verstand van apps maken. Ik vraag mij af: is het mogelijk om een app te maken waarmee je iemand op zijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-14, 10:25
boudt boudt is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 3
Standaard App maken voor alarmering

Ik heb geen verstand van apps maken.

Ik vraag mij af: is het mogelijk om een app te maken waarmee je iemand op zijn iPhone een waarschuwing kunt sturen als je hem belt met de nummerweergave uit?

Achtergrond: mensen zijn snel geneigd een binnenkomend telefoontje te negeren (weg te drukken) als ze niet kunnen zien wie er belt. Maar er zijn redenen genoeg te bedenken waarom je je nummer niet wilt tonen als je iemand belt.

Stel dat je iemand belt met nummerweergave uit, en je wilt dat diegene een extra waarschuwing krijgt dat het binnenkomende telefoontje toch echt belangrijk is. Is daarvoor redelijk gemakkelijk een app te maken? Gebruikers van de app zullen deze dus zelf op hun iPhone zetten en bijv. daarbij aangeven voor wie zij deze app willen gebruiken (zonder dat daarbij het telefoonnummer wordt getoond). Evt. zit dit al in de app ingebouwd.

Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor jullie reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-14, 10:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boudt Bekijk bericht
Stel dat je iemand belt met nummerweergave uit, en je wilt dat diegene een extra waarschuwing krijgt dat het binnenkomende telefoontje toch echt belangrijk is.