Tijdspanne tussen aanmelden en toelating discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal graag had ik geweten hoelang het bij jullie duurde voordat jullie de toestemming kregen voor de appstore. Dus hoelang duurde het voordat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdspanne tussen aanmelden en toelating
hallo allemaal
graag had ik geweten hoelang het bij jullie duurde voordat jullie de toestemming kregen voor de appstore. Dus hoelang duurde het voordat je "apply" goedgekeurd werd en je kon overgaan op de aankoop van je licentie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is heel verschillend bij iedereen. Sommigen zijn binnen 1 of 2 weken toegelaten, terwijl anderen soms maanden op toelating moeten wachten. Uit eigen ervaring weet ik dat je het beste even met Apple kunt bellen, dan is het vaak zo geregeld.
|
|
|||
|
|||
Klopt, ook bij mij was het na een telefoontje direct geregeld.
|
|
||||
|
||||
Bij mij heeft het ook ongeveer een week geduurd, en had ook contact opgenomen met ze. Dit versneld het blijkbaar dus wel.
|
|
|||
|
|||
Wat voor App heb je ingediend dan??
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga eerst ontwikkelen en dan pas aanbieden en niet andersom. Jij gaat toch ook niet in de supermarkt eerst betalen en dan pas je spullen halen?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
OT: ik werd binnen 1 à 2 weken geaccepteerd, zonder telefoontje. |
|
|||
|
|||
ik heb me de 30ste van december opgegeven. Vandaag een mailtje gekregen of ik mijn Chamber of Commerce-uittreksel wil faxen. KvK-uittreksel dus. Alleen heb ik geen fax (wie faxt er nu nog anno 2009?) en heb ik ook geen idee hoe ik de andere gegevens (zoals mijn telefoonnummer en ID) er bij moet zetten.
Kan iemand mij daarmee helpen? |
|
|||
|
|||
Is er iemand die even op mijn vorige post zou kunnen reageren?
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Aanmelden op Itune | Adonny | iTunes | 2 | 05-07-12 15:13 |
vraag over aanmelden itunes | boko | iTunes | 1 | 13-06-10 14:11 |
Windows: Itunes aanmelden | Vomera | iTunes | 20 | 03-01-10 22:54 |
Windows: aanmelden bij i tunes | turbootje | iTunes | 6 | 12-04-09 23:49 |
Aanmelden bij Hotmail | therese | iPhone algemeen | 3 | 28-08-08 01:40 |
|
|