Idee; Biertje? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gekkepietje Stel je typt in: "Yogho Yogho", dan stuurt de app dit naar de server. De server maakt de push notification ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik denk niet dat als ik bij een bar zit dat ik dan de heletijd die app heb open staan... Trouwens vrienden uitnodigen voor de app is heel simpel... Via peer to peer of via mail een mailtje laten sturen. Grtsz, PS ik weet wel hoe het werkt... Kwou alleen weten of het kon... Maar doesn't matter... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zeker geen cola vergeten en misschien een fruitsapje eventueel.
Er kan een serieuze kaart in de applicatie worden gemaakt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het lijkt mij het handigste als de besteller (die dus op de Biertje?-button klikt) de app de hele tijd open moeten laten staan. Dan krijg je niet een hele lading aan push notifications, en kun je in een duidelijk overzicht zien wie al 'geantwoord' hebben, wat zij willen, en wie nog niet geantwoord hebben.
Goed App-idee by the way ;-) En voor het uitnodigen van vrienden kan ook gewoon het e-mailadres worden gebruikt. Die weet je meestal toch wel van je vrienden (of is heel makkelijk op te zoeken), zo hoef je ook niet weer een nieuwe gebruikersnaam uit je kop te leren. @spysical; Volgens mij bedoelt den_ivan de menukaart Laatst gewijzigd door DouweM; 10-07-09 om 00:08. |
|
|||
|
|||
wat een goed idee,
pas op dat de reclamemensen van de brouwers niet meelezen! jullie idee zou zo maar geleend kunnen worden! |
|
||||
|
||||
Whoops you're right :$
Maar waarom zouden die mensen mee lezen hier? Denk niet dat ze er op gaan kijken om 100€ meer winst te maken... + verliezen die ze draaien voor het maken... Wel een leuk idee is om als de app af is dat je een mail stuurt naar brouwers voor sponsering... Dat de gene die het eerst reageert en wil sponseren. Dat dan de achtergrond naar dat merk word gemaakt. En alle knopjes enz. alles wat maar gezien kan worden als reclame... |
|
||||
|
||||
Nouja, ik heb ook geen zin in een te gesponsorde applicatie... Dan liever iets duurder, maar zonder brouwerslogo om de 10 pixels.
|
|
|||
|
|||
Idd een (al dan niet standaard) menukaart.
Prentjes van een Cola met een vervormde naam zou morgen denk ik? |
|
||||
|
||||
Leuk idee. Wij hadden "vroeger" op het werk een soortgelijk iets van (ik dacht) Douwe Egberts voor de koffie-ronde op het werk. Eén persoon startte op zijn PC de vraag om koffie, anderen op het LAN konden dan aangeven wat voor koffie ze wilden en als iedereen had "aangemeld" selecteerde het programma random wie er de spreekwoordelijke *** was om de koffie te halen. Er was geloof ik ook een optie om meteen een blad met cirkels uit te printen waar op stond wie er wat voor koffie wilde hebben. Werkte perfect, dus een vergelijkbare "biertje" app zal ook wel leuk zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien is het een idee om een website op te zetten, zoals al iemand riep hier op het forum! Ook zat ik te denken; Misschien is het een idee om een website op te zetten waar je kan werken aan dit project, maar misschien in de toekomst ook meerdere projecten Zodat je een soort 'open source iphone dev community' krijgt waar gebruikers ideeën kunnen posten. Wanneer er dan vervolgens genoeg stemmen zijn voor een bepaald idee kunnen we met meerdere mensen aan dit idee werken. Zo word een bepaald programma onderhouden door de community! Een website met een of ander project beheer systeem waar mensen zich kunnen aanmelden voor bepaalde taken; Vertalen, Design, Code, etc. Maar eerst maar eens deze applicatie maken; Ik heb nog ontzettend veel hostingruimte, dus ik wel deze site wel hosten. Ook wil ik de kosten van het domein wel op mij nemen. Daarom de vraag; Roep eens een leuke naam? Dan kan ik vanavond of morgen dit domein registreren, en kunnen we alvast beginnen met iets!
twitter.com/sanderakkerman Laatst gewijzigd door sanderakkerman; 10-07-09 om 19:33. |
|
|||
|
|||
Ik ga van het weekend eens wat spelen met een simpele app en push notificaties, ongeveer zoals in het design dat ik gemaakt heb. Ik vind het prima om het als open source te doen. Dan kan ik -- of iemand anders met een Developer Program account -- een Ad Hoc distributie maken en kunnen geinteresseerde testers de app eens "in het wild" uitproberen. ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gegroet, |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet of dit iets is, ik roep maar wat in het rond. Gegroet, |
|
|||
|
|||
Een svn of git servertje is iedeaal om samen aan een dergelijk project te werken.
|
|
|||
|
|||
En een WIKI.
Ik heb overigens ook gewoon een Developer Program account, hoor. Maar het lijkt me wel leuk als we de verantwoordelijkheden een beetje verdelen zodat iedereen wat te doen heeft. Dus als Tim14ww zegt dat hij wel een Ad Hoc distributie kan doen -- en dus de beta test coordineert -- dan vind ik dat prima. Als de source dan in een open repository kan (SVN heeft mijn voorkeur) dan kan iedereen erbij. |
|
|||
|
|||
mag ik mee doen als GUI designer?
|
|
|||
|
|||
@timneutel: Ik ben de baas niet hier, maar het lijkt me lachen om dit als een "iPhoneclub community project" te doen, en daar zijn GUI designers ook bij nodig. Dus van mij wel!
|
|
|||
|
|||
Als iedereen een klein bedrag sponsort en als er dan ooit is winst is een meeting organiseren of zoiets
|
|
||||
|
||||
What did you order?
óf What did you want? óf What do you want? óf WDYWTD (What do you want to drink) Kwam zo even in me op. Het beheer van een site wil ik dus best doen. Het is ook een leuk idee om dan de app uit te geven onder de naam iPhone"dev"club? En dan de site www.iphonedevclub.net oid in gebruik te nemen. |
Labels |
bestelling, bier |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Idee | kaboemski | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-09-08 18:27 |
|
|