Idee; Biertje? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timneutel ik heb weer een schets gemaakt, zo zou je de bestellingen ook kunnen weer geven, op het moment dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Te ingewikkeld en je maakt dat mensen het vervelend gaan vinden. Ik denk dat je het betuttelen niet in de hand moet werken, dan stopt zo'n iemand gewoon zo'n app te gebruiken. |
|
|||
|
|||
Wellicht kunnen jullie Coffee Time gebruiken als inspiratie? Een hele mooie, simpele app om koffie te halen op kantoor. Heeft ook wat prijzen gewonnen geloof ik.
YouTube - CoffeeTime (English) Eventueel heb ik ook nog een server beschikbaar met voldoende schijfruimte. Verder ben ik tekstueel redelijk goed en wil wel helpen?!? groet! |
|
||||
|
||||
Heel fijn dat je wil helpen. Maar een topic vol spammen hoeft niet.
Edit knop is ook handig. Maar dat zou een modje moeten doen. Die app is iid een leuk voorbeeld. |
|
|||
|
|||
Zag net dit topic voor het eerst (lange tijd afwezig geweest) en het lijkt me een super idee.. iemand enig idee hoever dit project gevorderd is? Zijn er al ontwikkelaars? UI ontwerpers?..
Ikzelf stel me iig beschikbaar als ontwikkelaar (1,5 jaar ervaring in iphone apps ontwikkelen).. Ik hoor het wel! |
|
|||
|
|||
Het project is hier te vinden:
Home | Bier App | Assembla I.v.m. vakantie is er niet veel aan gebeurd de laatste tijd. Ik heb een prototype van de server API gemaakt die push notifications kan verzenden, en een heel erg basic iPhone app die de notifications laat zien. Kijk maar eens in de SVN. Er zijn verder wat mockups voor de GUI, maar er moeten nog wat knopen doorgehakt worden. Zelf heb ik er voorlopig weinig tijd voor, dus nieuwe ontwikkelaars zijn van harte welkom! |
|
|||
|
|||
Ik ga vanmiddag maar eens beginnen aan een opzetje.. En zal m'n creatie dan hier wel ff tonen.. Ben benieuwd..
|
|
||||
|
||||
oeh dat gaat de goede kant op.
Helaas is het alleen mogelijk op een iPhone en die hebben de rest van me vrienden niet. Jammer zou graag ook zo'n app willen hebben. Makkelijk ! en top idee
|
|||
|
|||
Rondje! heeft wel de mogelijkheden om bestellingen te tonen, echter zal ik zelf nooit de tijd nemen om eerst alle drankjes te selecteren.. met ons concept kunnen je vrienden zelf de lijst aanvullen... vele malen leuker!
|
|
||||
|
||||
jullie idee is toch redelijk afgepakt.. gelukkig dat ze het zo lelijk hebben gemaakt
|
|
||||
|
||||
Oh nee toch.. Ik dacht: leuk de applicatie van jullie is af, maar helaas is ze dus afgepakt..
Jammer! |
|
|||
|
|||
Ik zal nog meer mijn best gaan doen op de Grafische schil, als die Rondje! maar overtreft.
|
|
||||
|
||||
Bij deze stel ik me ook beschikbaar als programmeur
Ik kan eventueel wel wat interface's gaan programmeren, zodat we kunnen zien wat het handigst is |
|
||||
|
||||
Rondje is nu in de app store
ik hoopte dat dat die van jullie was maar helaas ik vrees dat jullie idee van de baan is |
|
|||
|
|||
Citaat:
Rondje is een heel ander principe? Rondje is wat wil jij plus plus plus oke en je laat het aan de barman zien. bij ons laat je echt met push rondgaan naar je vrienden wat ze willen drinken. |
|
||||
|
||||
Ow sorry maar het lijkt wel een klein beetje op elkaar?
|
|
||||
|
||||
uuhm, even een bump. En gaan we hier nog mee door of niet?
|
|
||||
|
||||
Ik wil er best aan werken
|
|
|||
|
|||
Ik heb er geen tijd meer voor. De code die ik heb geschreven staat in het Assembla project in de SVN tree. Doe ermee wat je wilt (mits compatible met de MIT licentie).
|
Labels |
bestelling, bier |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Idee | kaboemski | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-09-08 18:27 |
|
|