presentModelViewController probleem discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Aan de hand van een tutorial probeer ik een view te openen vanuit een andere view. Als ik probeer via een IBAction de view ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
presentModelViewController probleem
Goedenavond,
Aan de hand van een tutorial probeer ik een view te openen vanuit een andere view. Als ik probeer via een IBAction de view te openen met de code: Code:
- (IBAction)switchViews { [self presentModalViewController:secondView animated:YES]; } Citaat:
Alvast bedankt, Jelle EDIT: laat maar zitten, ik heb het opgelost Laatst gewijzigd door Jelle Ages; 18-10-09 om 00:41. Reden: probleem is opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|