Custom UITableViewCell? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig met een applicatie met daarin een tabel waarbij ik sommige rijen in de tabel 'ongeldig' wil kunnen verklaren. Standaard is in een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Custom UITableViewCell?
Ik ben bezig met een applicatie met daarin een tabel waarbij ik sommige rijen in de tabel 'ongeldig' wil kunnen verklaren.
Standaard is in een UITableViewCell ingebouwd dat (als de edit-mogelijkheid aan staat) na een 'swipe' de Delete button verschijnt en je de cell kunt verwijderen. Ik wil deze delete button wijzigen in een andere. In ieder geval een andere tekst. Is dat mogelijk? Ik neem aan dat ik een subclass moet maken van UITableViewCell. Maar hoe wijzig ik de tekst van die button?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
google vindt dit:
How to change iPhone UITableView delete button title while editing it - Stack Overflow
|
|||
|
|||
Ah, dat is het dus! Bedankt!
En ik maar googlen op UITableViewCell, maar het is dus een eigenschap van de TableView. Laatst gewijzigd door wubbe; 16-12-09 om 12:30. Reden: Effe geprobeerd |
|
||||
|
||||
Nog een tip, in de documentatie (vind je onder het Xcode help menu) kan je dit makkelijk vinden
|
|
||||
|
||||
En ik zou zeker ook eens de Table View Programming Guide door lezen
|
Labels |
subclass, uitableviewcell |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
iPhone: Custom 4.0.2 ? | nmgn1978 | Jailbreak | 11 | 10-09-10 14:59 |
UITableViewCell subview kleur veranderen bij selectie | SkyTrix | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 02-08-09 14:32 |
doen alsof er geklikt is bij UITableviewcell | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 29-07-09 18:43 |
Multiline UITableViewCell | SkyTrix | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 12-05-09 18:22 |
|
|