doen alsof er geklikt is bij UITableviewcell discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik heb een UItableview met daaronder een toolbar en een aantal knoppen. De "Volgende" button zorgt ervoor dat er naar beneden wordt gescrolled. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
doen alsof er geklikt is bij UITableviewcell
beste mensen ik heb een UItableview met daaronder een toolbar en een aantal knoppen. De "Volgende" button zorgt ervoor dat er naar beneden wordt gescrolled.
Een voorbeeld van wat ik bedoel kan men hieronder zien : http://img529.imageshack.us/img529/4341/picture5uuj.png Momenteel heb ik hiervoor deze code gebruikt : Code:
-(void)selectNextRow:(id)sender { selectedRow = [self.tableView indexPathForSelectedRow]; NSUInteger row = selectedRow.row; NSUInteger section = selectedRow.section; ++row; if(row >= [self.tableView numberOfRowsInSection:selectedRow.section]) { row = 0; ++section; if( section >= [self.tableView numberOfSections]) { row = 0; section = 0; } } [self.tableView selectRowAtIndexPath:[NSIndexPath indexPathForRow:row inSection:section] animated:YES scrollPosition:UITableViewScrollPositionBottom]; [self tableView:[self tableView] didSelectRowAtIndexPath:selectedRow]; } Code:
[self tableView:[self tableView] didSelectRowAtIndexPath:selectedRow]; Heeft iemand enige informatie betreffende dit gedeelte en eventueel een kleine code sample. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan dan toch gewoon op het moment als er op die knop geklikt wordt een functie aanroepen aan de hand van de geselecteerde row ?
|
|||
|
|||
Dat is precies wat ik doe , er is een video aan verbonden. Echter krijg ik slechts een wit scherm en wel geluid ( heb het probleem eerder gehad ).
Als ik erop klik( of tik ) dan doen de video's het wel goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet hoe je app werkt maar mss ben je een setNeedsUpdate vergeten waardoor je view niet opnieuw gedrawd wordt en dat dit wel getriggerd wordt bij een touch event, mss een slecht geinitialiseerde view,... Zonder sourcecode kan ik niet veel nuttigs zeggen |
|
|||
|
|||
thnx voor de replies guys ...
Citaat:
Ik heb dit Cocoa with Love: Synthesizing a touch event on the iPhone beetje doorgelezen best goede info maar ( ook) mede door een van de comments van Matt Gallager 14 mei geloof ik , heb ik toch maar besloten voor een andere aanpak. Laatst gewijzigd door ulquiorra; 29-07-09 om 18:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Custom UITableViewCell? | wubbe | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 18-12-09 16:34 |
UITableViewCell subview kleur veranderen bij selectie | SkyTrix | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 02-08-09 14:32 |
Multiline UITableViewCell | SkyTrix | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 12-05-09 18:22 |
Wat te doen bij mist? | borgqueenx | iPhone algemeen | 6 | 08-11-08 15:40 |
Iphone uit VS meenemen; doen alsof het een japannertje is.. | harmalfa | Koopinformatie Nederland | 8 | 21-04-08 18:02 |
|
|