Medische Apps ontwikkelen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil je die app dan ook online verkopen? Als je ervaring hebt met programmeren kan je een gratis apple iPhone developper account maken en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wil je die app dan ook online verkopen? Als je ervaring hebt met programmeren kan je een gratis apple iPhone developper account maken en de iPhone SDK +Xcode gratis downloaden. Heb zelf ook en is trouwens ook handig voor als je iTunes restore errors hebt, xcode negeert die fouten gwn. Je hebt wel een Mac nodig.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan de beschreven dingen wel maken, maar heb er de tijd niet voor. Misschien begin ik er ooit een keer aan.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat dat goed te doen is.
Een goede software architect is te vinden bij MedTools Met hem heb ik meerdere medische PDA progs ontwikkeld, die getest en goed ontvangen zijn. We zijn nu ook begonnen deze om te zetten voor iPhone. Zal waarschijnlijk ook freeware zijn. Mail maar naar de site wat je exact wil en wat je bedoelingen zijn. |
|
|||
|
|||
Als voorbeeld medisch
Pneumotox Als app freeware in de iTunes Store downloadbaar Alle uptodate bijwerkingen van medicatie op de longen, doorzoekbaar vanuit medicament of vanuit ziektepresentatie. Wetenschappelijk onderzocht en gepubliceerd. Binnen 15 seconden het uptodat antwoord gevonden. Ideaal als hulpmiddel op de point of care Een medische must voor artsen die met longaandoeningen te maken hebben. (longarts, internist, intensivist, farmacoloog etc) Laatst gewijzigd door Pulmopalm; 15-05-10 om 12:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagjes over APPS. ontwikkelen | 0daro0 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 11-06-11 16:08 |
Apps ontwikkelen voor derden | Maan | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 29-12-10 19:28 |
Apps ontwikkelen met Mac Mini G4 | zorphion | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 21-11-09 00:22 |
ontwikkelen van kleine apps | Priority | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 16-11-09 17:11 |
Welke apple notebook voor ontwikkelen apps? | icontrol | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 12-11-09 19:20 |
|
|