Medische Apps ontwikkelen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar iemand die voor een bedrijf medische applicaties kan ontwikkelen. Heeft iemand een idee die dit zou kunnen? Graag hoor ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Medische Apps ontwikkelen
Ik ben op zoek naar iemand die voor een bedrijf medische applicaties kan ontwikkelen.
Heeft iemand een idee die dit zou kunnen? Graag hoor ik wat advies. Bedankt en groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat er toch al zijn! Of niet?
|
|||
|
|||
Wat voor soort app wil je?
|
|
|||
|
|||
Dat moet op zich te doen zijn, maar je zal wel altijd in verbinding met het internet moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Zou een webapp ook mogen?
|
|
|||
|
|||
Een webapp is toch zoals iphoneclub op je iphone bekijken.dat idee?
Dan surf je de site maar de site is dan gemaakt voor de iphone? |
|
||||
|
||||
Idd. Maar je zal wel toestemming moeten hebben van die site!
|
|
|||
|
|||
die heb ik
is daar een proggie voor waarmee dat kan? |
|
||||
|
||||
iWebkit gratis je hebt alleen een internet domein nodig...
|
|
|||
|
|||
Dat zal je nog vies tegenvallen, maar succes!
|
|
||||
|
||||
Frog, wat bedoel je?
|
|
||||
|
||||
...dat het 'even weergeven van de informatie' niet zo makkelijk is als het lijkt of als dat je denkt; hoe zoek je? hoe gaat je interface eruit zien? hoe maak je de connectie? hoe beperk je het dataverkeer?
Voor je zoiets maakt moet je goed uitgewerkt hebben WAT de app gaat doen en HOE maar vooral: hoe krijg je de informatie aangeleverd... idd, succes |
|
|||
|
|||
Ik bedoelde inderdaad wat Molork zegt: het is niet zo makkelijk als het lijkt, dus succes!
|
|
|||
|
|||
thnx ik ga is ff kijken!
ergens een goede handleiding? |
|
|||
|
|||
Als je al wel eens iets met HTML hebt gedaan kan je de informatie in de gedownloade iWebkit map vinden, maar als je dat niet hebt is er niet echt een handleiding. Laatst was er iemand die ongeveer hetzelfde vroeg en daar het ik toen hier een soort beginners handleiding voor geschreven. Daar heb je dan waarschijnlijk iets aan.
|
|
|||
|
|||
hartstikke bedankt!
Maar als je dit door iemand wil laten doen, wie zou je daarvoor kunnen benaderen? |
|
|||
|
|||
Ik zou een oproep hier op het forum plaatsen. Ik zou je eventueel ook kunnen helpen, maar ik heb het nu heel erg druk.
Natuurlijk kan je het ook zelf proberen... |
|
||||
|
||||
Ik smijt hier maar even een waarschuwing tussen: vacatureposting is niet toegestaan!
|
|
|||
|
|||
Ziekenhuizen staan altijd vol met computers met internetconnectie. Een webapp lijkt mij zinloos. Een goed geconstrueerde app die op korte tijd een acuut probleem kan oplossen lijkt mij nuttiger om in mijn zak te zitten (dosering medicatie met calculator en aanpassingen voor nierfunctie, leverfunctie en leeftijd, wisselwerking tussen medicijnen, netjes uitgewerkte differetiaaldiagnoses, ...).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagjes over APPS. ontwikkelen | 0daro0 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 11-06-11 16:08 |
Apps ontwikkelen voor derden | Maan | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 29-12-10 19:28 |
Apps ontwikkelen met Mac Mini G4 | zorphion | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 21-11-09 00:22 |
ontwikkelen van kleine apps | Priority | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 16-11-09 17:11 |
Welke apple notebook voor ontwikkelen apps? | icontrol | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 12-11-09 19:20 |
|
|