//

Ik wil met mijn bedrijfsnaam in de iphone store terechtkomen, maar ...

Ik wil met mijn bedrijfsnaam in de iphone store terechtkomen, maar ... discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil met mijn bedrijfsnaam in de iphone store terechtkomen, maar ik heb een eenmanszaak. Op mijn handelsregisteren staat als bedrijfsnaam, mijn eigen naam en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-04-10, 11:17
CoNiO CoNiO is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Brugge, Belgium
Berichten: 8
Standaard Ik wil met mijn bedrijfsnaam in de iphone store terechtkomen, maar ...

Ik wil met mijn bedrijfsnaam in de iphone store terechtkomen, maar ik heb een eenmanszaak. Op mijn handelsregisteren staat als bedrijfsnaam, mijn eigen naam en bedrijfsnaam.

Ik heb mijn aanvraag ingediend bij de iphone store, maar ik heb een negatieve reactie gekregen dat ze mijn bedrijfsnaam nergens terugvinden ... .

Ik moet voor een klant een applicatie maken, en ik zie het niet onmiddellijk zitten om te publishen onder mijn persoonlijke naam. Omdat dit niet echt pro over komt ... .

Iemand hier ervaring mee ?

Ik ben wel Belg, dus ik veronderstel dat dit in Nederland ook zo is met een eenmanszaak ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-10, 09:36
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

Stuur een mail naar Apple met een uittreksel handelsregister waarop je bedrijfsnaam vermeld staat. Dan heb jij aangetoond dat je onder die naam bekend bent.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt sanne053 Jailbreak apps en thema's 11 02-07-10 14:57
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... pballeur iPhone Navigatie 1 20-11-09 10:52
Mijn sms balloon wil maar niet werken! dagmarvandersluis iPhone algemeen 4 04-10-09 13:11
ik wil niet naar maar van mijn iphone synchroniseren itamarkool iTunes 8 30-09-09 10:11
Ik wil mijn iphone unlockken maar ik heb nog vrageeeee??? master e Archief 1 23-05-09 22:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:20.