Iphone app maken SDK dmv VMware discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik ben geintereseerd in het maken van iphone apps. Voordat ik een mac wil gaan kopen wil ik eerst eens kijken of het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone app maken SDK dmv VMware
Beste Mensen,
Ik ben geintereseerd in het maken van iphone apps. Voordat ik een mac wil gaan kopen wil ik eerst eens kijken of het programmeren gaat lukken. Zodoende draai ik Mac OSX Snow Leopard op VMware. Ik ben bezig met het volgen van een tutorial voor het maken van een simpel "Hello World" app. Echter loop ik tegen het volgende probleem: Ik moet vannuit de viewcontroller.xib een lijn trekken van "File's Owner" naar een label. Dit lukt helaas niet. In de tutorial staat dat ik de CONTROL toets (voor mij dus windows toets) ingedrukt moet houden en vervolgens "File's Owner" moet aanklikken en slepen naar het label in view mode, echter trekt hij geen lijn en gebeurt er niks.. Wat doe ik verkeerd?!!???? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook snow leopard via vmware. je moet niet de windows toets gebruik, maar de ctrl-toets (helemaal links onder). Je kan ook gewoon slepen door de rechter muisnknop ingedrukt te houden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks man!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App, scrollen dmv bolletjes springboard, naam app? | desonnaville | Jailbreak apps en thema's | 11 | 04-09-12 17:57 |
Iemand die SDK draait in VMWare? | Geno | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 26-01-10 13:04 |
Zelf een app maken/Basisfuncties SDK | Doblie | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 18-06-09 10:16 |
[802.1X] dmv SDK mogelijk? | Daros | Wi-Fi | 9 | 16-03-08 18:18 |
|
|