Hyperlink naar safari discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een linkje naar mijn website toe in mijn app, maar dan wil ik dat die de app afsluit, en safari opent. Dus geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Hyperlink naar safari
Ik wil een linkje naar mijn website toe in mijn app, maar dan wil ik dat die de app afsluit, en safari opent. Dus geen web view binnen de app zelf. Is dit mogelijk?
En als ik gewoon als label mijn website neerzet, zonder link erachter, ziet apple dit dan niet als "geen kwaliteit"? Alvast bedankt! Marijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou eens een link in je app zetten en kijken wat er gebeurt. Volgens mij wordt Safari gewoon geopend (met een waarschuwing erbij of je echt die link in Safari wil openen).
Programmeren is ook gewoon uitproberen.
|
|||
|
|||
Dit had ik natuurlijk al geprobeerd, maar er niet bijgezet.
Dit werkte dus echter niet. |
|
||||
|
||||
Wellicht dat dit werkt:
Code:
NSString *link = @"<je website URL hier>"; [[UIApplication sharedApplication] openURL:[NSURL URLWithString:link]]; |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skyfire naar safari icoon | Twigg | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-03-11 18:20 |
Safari sluit af naar 5 seconden ! | MyCrackPod | iPhone algemeen | 6 | 11-09-10 20:40 |
[Safari] .com button naar .nl veranderen | johandemeijer | iPhone algemeen | 10 | 27-11-09 15:32 |
Hyperlink niet te verwijderen | marco_sire | iPhone algemeen | 12 | 06-05-09 15:40 |
Safari afsluiten en terug naar mail | robdeboer | iPhone algemeen | 2 | 28-01-09 19:57 |
|
|