Verzoek; Meehelpen met foto aanpassen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou vragen of iemand voor mij deze foto kan veranderen; namelijk als volgt: De witte achtergrond moet weg, en die moet transparant worden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzoek; Meehelpen met foto aanpassen
Hallo,
Ik wou vragen of iemand voor mij deze foto kan veranderen; namelijk als volgt: De witte achtergrond moet weg, en die moet transparant worden. Waarvoor; Ik wil iMunchies veranderen, inplaats van Popcorn wil ik dan die kip ding. Dus ik wil graag dat je niet een heel wit vak om dat KFC ding heen ziet. Het gaat om de foto: http://www.lockstockphotography.com/...ed_chicken.jpg Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Tutorial: Agendakleuren iPhone aanpassen (met Mac OS X) | InternetRebel | iPhone algemeen | 13 | 25-08-10 02:13 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
Probleem met themes aanpassen | Da_Sfennie | Archief | 1 | 13-11-09 17:04 |
Bootlogo aanpassen met LogoMe | iScorpio | Jailbreak apps en thema's | 177 | 19-10-09 21:55 |
|
|