Bootlogo aanpassen met LogoMe discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag in Cydia het programma 'LogoMe' geïnstalleerd. Hierbij kan je op je iPhone het Bootlogo aanpassen zonder opnieuw je firmware te flashen of opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bootlogo aanpassen met LogoMe
Heb vandaag in Cydia het programma 'LogoMe' geïnstalleerd. Hierbij kan je op je iPhone het Bootlogo aanpassen zonder opnieuw je firmware te flashen of opnieuw een jailbreak te hoeven toepassen. Het werkt heel simpel. Ik heb het net getetst op mijn iPhone 3G (unlocked met jailbreak) en het werkt!
1- LogoMe via Cydia installeren 2- Bootlogo zelf uitkiezen/zoeken (worden niet meegeleverd met het programma) en ergens op het Internet plaatsen 3- LogoMe opstarten en het web adres invoeren waar het Bootlogo gevonden kan worden. 4- Daarna installeren. Je kan dan eerst nog een preview bekijken 5- Na het installeren LogoMe afsluiten en de iPhone opnieuw opstarten 6- Bewonder het resultaat
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-10-08 om 17:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Thanks voor de tip en het delen met ons Zal het zo even installeren, en even kijken hoe alles werkt enzo!
Super! Bedankt
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
welke url is dat???
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Om het je makkelijk te maken:
http://www.micheldeboer.nl/iphone/bootlogo1.jpg Om meer bootlogo's te vinden geef je in google op "iphone bootlogo" of "iphone boot logo". Daarna op images klikken in google. |
|
||||
|
||||
bedankt ik hoop dat ze het snel mogenlijk maken dat je gewoon een foto kan selecteren uit je fotorol
|
|
||||
|
||||
Oja, een tipje van mij,
neem eens een kijkje op Deze iPhoneClub pagina. Hier staan een heleboel leuke wallpapers die je ook als Bootlogo kunt gebruiken. |
|
||||
|
||||
Oja, nog een vraagje van mij, stel dat je de standaard bootlogo weer terug wilt.. wat moet je dan doen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe kan je die previeuw bekijken ? Na dat ik op download druk gaat ie effe downloaden maar zie niets van afbeelding dan ? Of moet je eerst naar installeren gaan voor een previeuw ? Thnx
|
|
||||
|
||||
De preview optie krijg je als je de optie 'Install Logo' klikt. Je ziet dan een preview en om terug te keren klik je 1x op het nieuwe logo. Daarna kan je hem installeren.
|
|
||||
|
||||
inwelke source zit die ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Holy Sh*it ! Zit plots in Safe Mode
|
|
||||
|
||||
BigBoss & Planet-iPhones
Index of /repofiles/cydia Wat bedoel je daarmee? Zo iets als hieronder? Dat kan je oplossen door een reboot, maar zelf heb ik nergens last van gehad (gelukkig) Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-10-08 om 18:57. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vreemd, nadat het nieuwe logo was geïnstalleerd heb ik direct een reboot gedaan. Het nieuwe logo werkt en verder geen gekke dingen mee gemaakt met de iPhone. Zal misschien een combinatie van thems en geïnstalleerde software zijn misschien? Wie weet...
Heb je de iPhone nu alweer terug in de 'normal mode'? Volgens mij heeft de gebruiker Jakiie ook geen problemen ondervonden. |
|
||||
|
||||
Ja denk dat het gewoon de mix was van enkele WinterBoard themas/mods, IntelliScreen en dan nog een telefoon gesprek intussen . Dit zal mss effe misgelopen zijn terwijl ie de BootLogo aan het flashen was, heeft uiteraard geen andere schade toegebracht. Iphone werkt weer zoals daarvoor maar wel met een nieuwe BootLogo hé
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag logome | ruberinho | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-02-11 22:16 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
Fout bij installeren LogoMe | Rover110 | Archief | 3 | 17-10-09 13:36 |
HELP!, LogoMe geïnstalleerd en nu doet die het niet! :( | VerCouter | Archief | 5 | 21-03-09 14:25 |
|
|