Bootlogo aanpassen met LogoMe discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Vreemd, nadat het nieuwe logo was geïnstalleerd heb ik direct een reboot gedaan. Het nieuwe logo werkt en verder geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
---- Oja, btw: Misschien is het handig als iemand hier even de standaard/officiële Bootlogo van Apple post, voor het geval dát. Groetjes!
|
|
|
||||
|
||||
Met andere woorden, dit programma is aan te raden!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geinig programma
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Bij deze dus nog even de default boot logo voor als je terug wilt (dank aan RNMC).
|
|
||||
|
||||
Ja, super zo
Thankyou! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook geinstalleerd. Nu werkt bij mijn iPod Touch de home en power button niet meer. Hoe kan ik dit het beste oplossen. Applicatie verwijderen helpt niet...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dan veel kans dat je opnieuw moet gaan jailbreaken en unlocken. *NOTE* If the application ever warns you that the logo is too large, do not install, because it could cause you to restore your phone.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben bang dat je de Touch opnieuw moet voorzien van de firmware, tenzij iemand anders een beter idee heeft. Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-10-08 om 13:43. |
|
|||
|
|||
Ik heb een afbeelding van de site van ispazio gehaald. Kreeg geen melding dat de afbeelding te groot was...
Als er geen andere oplossing is dan zal ik opnieuw firmware er op zetten... Moet ik zeker ook weer opnieuw jailbreaken? |
|
||||
|
||||
Nu nog een prog om het restorelogo te installeren en de wereld is weer perfect.
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels opnieuw Quickpwn (met bootlogo vervangen) opnieuw gedraaid en het werkt weer!! Gaat wat sneller dan dat je eerst via herstellen de boel terugzet. Je bent dan al je jailbreak instellingen kwijt...
Bedankt voor de reacties!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
ziet er volgens mij echt super uit Laatst gewijzigd door Astro; 21-10-08 om 22:11. Reden: foto |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Werkt op mijn Us gejailbreakte ook, bedankt voor je info en uitleg. ben er blij mee..........
Gr.Reg. |
|
|||
|
|||
Foutje van mij Jakiee!! :-0 (is 1e generatie)
|
|
||||
|
||||
Ondertussen is versie 1.03 uitgekomen welke de home/sleep button problemen moet oplossen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag logome | ruberinho | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-02-11 22:16 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
Fout bij installeren LogoMe | Rover110 | Archief | 3 | 17-10-09 13:36 |
HELP!, LogoMe geïnstalleerd en nu doet die het niet! :( | VerCouter | Archief | 5 | 21-03-09 14:25 |
|
|