Bootlogo aanpassen met LogoMe discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze heb ik nu: En deze vind ik ook wel leuk: De 1e heeft alleen wel een lang adres Iemand de adressen nodig?? (Tip: Zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deze heb ik nu:
En deze vind ik ook wel leuk: De 1e heeft alleen wel een lang adres Iemand de adressen nodig?? (Tip: Zet ze in notities)
iPhone 8 GB Hongkong - Jailbreak 2.1 Laatst gewijzigd door basspanjaard; 03-11-08 om 19:14. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als ik een foto download en ik installeer hem dan zie ik helemaal niks?
dit is mijn foto : http://g.appleguru.org/boot.png weten jullie misschien hoe dat komt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan ik mijn boot logo aanpassen met winscp
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij ook helemaal in 1x gelukt, geen problemen gehad! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
als ik op download klick krijg ik :
" Image too large after conversion, it may not work" en als ik dan toch op ok klik dan zie ik niks bij preview help |
|
||||
|
||||
Die waarschuwing zegt toch ook al genoeg . Probeer gewoon een afbeelding die wel voldoet aan de gestelde eisen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar misschien heb ik geluk gehad |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
weet jij missen een foto die wel kan? |
|
||||
|
||||
aswien probeer anders een plaatje die op dit draadje staat..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als ik gewoon op een plaatje die op deze forum staat met mijn rechtermuis knop klik en dan eigenschappen dan zie ik toch de url adres die ik moet invullen in logome
dat doe ik ook maar het werkt niet |
|
||||
|
||||
url intikken, daarna downloaden, vervolgens instellen (of eerst preview, dan kan je zien of het werkt) en dan je telefoon opnieuw opstarten....
edit; Kijk anders gewoon naar de eerste post in dit topic, zie je incl screenshot precies wat je moet doen....kind kan de was doen...en neem iig een foto die niet te groot is... Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 05-11-08 om 14:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het ook gebrobeerd met de informatie die op de eerste post staat, maar als ik op preview klik zie ik niks |
|
|||
|
|||
Dit lijkt me wel een mooie voor een bootlogo
|
|
||||
|
||||
Moet alleen nog wel in het juiste formaat (afmetingen) omgezet worden.
|
|
|||
|
|||
kijk maar uitmet deze waardeloze app, wat een bagger prog is dit, heb alle logo's met alle maten, tot 25 kb aan toe geprobeerd, krijg gewoon een zwart scherm, geen preview te zien, daarna reboot the iphone, gaat allemaal enge dingen flashen en nu dus een compleet zwart scherm, wat een MEUK is dit zeg!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag logome | ruberinho | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-02-11 22:16 |
Probleem met volume aanpassen | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 5 | 23-12-09 13:52 |
Fout bij installeren LogoMe | Rover110 | Archief | 3 | 17-10-09 13:36 |
HELP!, LogoMe geïnstalleerd en nu doet die het niet! :( | VerCouter | Archief | 5 | 21-03-09 14:25 |
|
|