Geen eenmanszaak bij Apple? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus enkele weken terug me aangemeld als IOS developer, omdat ik een 2-tal apps wil uitbrengen. Op dit moment nog gratis, in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen eenmanszaak bij Apple?
Ik heb dus enkele weken terug me aangemeld als IOS developer, omdat ik een 2-tal apps wil uitbrengen. Op dit moment nog gratis, in de toekomst eventueel met adds in de app zelf.
Vanwege laatste reden heb ik me dan ook aangemeld als bedrijf (eenmanszaak sinds 2007). Na enkele weken wachten heb ik nu opeens een bericht terug gekregen dat eenmanszaken niet worden toegelaten door Apple? Kan iemand dit bevestigen?? Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat je je als individual aan moet melden en niet als company.
|
|
|||
|
|||
Beetje late reactie, maar dan heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Worden eenmanszaken niet toegelaten door Apple als Ios developer? iemand?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Thanks, snel doorgenomen en enige wat ik mogelijk fout heb gedaan is dat ik me heb aangemeld met een bestaande apple id die ik gebruik sinds ik een iphone heb. Naja, geen zin in gezeik met heen en weer gemail, ik meld me wel aan als individual
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
Geen geluid bij iPhone 3G in Apple dock | Royofzo | iPhone algemeen | 1 | 26-10-10 23:03 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon | alainb | iPhone Apps | 3 | 02-07-09 00:37 |
|
|