apple tv 1e gen. compatibel met itunes 10.6.3/OS10.7? discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat ik nu mijn oude imac (10.6) omtover in een muziek/film-computer (10.7) die ik wil laten streamen met een apple tv van de eerste generatie... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple tv 1e gen. compatibel met itunes 10.6.3/OS10.7?
Voordat ik nu mijn oude imac (10.6) omtover in een muziek/film-computer (10.7) die ik wil laten streamen met een apple tv van de eerste generatie... probeer ik erachter te komen of dit kan. Heeft iemand hier ervaring mee? Want ik kan er niets over vinden! (Apple kennende "koop maar een nieuwe apple tv"... zit ik niet op te wachten namelijk, dan blijf ik wel op OS 10.6!) Bedankt alvast als je wilt reageren! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Net update uitgevoerd hier werkt het gewoon met 1st gen apple tv
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes: reservekopie beschadigd of niet compatibel met iPhone. | Mriekje | iTunes | 0 | 12-03-12 11:15 |
iPod touch: Is Corona 1.0.5 compatibel met iBooks 2.0? | Yoshi2889 | Jailbreak | 7 | 19-01-12 18:37 |
Mac OS X: De nieuwe iTunes 8 compatibel? | mhoutman | iTunes | 17 | 11-09-08 18:24 |
|
|