atv1 met aTV Flash ? discussie in Apple TV - 1e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had eens een vraag ik heb hier nog een oude apple tv1 kan ik de atvflash van de atv2 ook daarvoor gebruiken ? wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
atv1 met aTV Flash ?
Ik had eens een vraag ik heb hier nog een oude apple tv1 kan ik de atvflash van de atv2 ook daarvoor gebruiken ?
wil op de apple 1 ook xbmc draaien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
aTV Flash | FireCore Er zijn XBMC versies die op OS X draaien maar of die ook op het antieke OS X Tiger draaien weet ik niet. Succes verder |
|
|||
|
|||
Ik heb op de slaapkamer een ATV1 staan, XBMC draait daar prima op. Volg de instructies op HOW-TO:Install XBMC on Apple TV 1 - XBMC
|
|
|||
|
|||
Makkelijkste is om gewoon een USB stick met de patch om de software aan te passen te maken. Die patchstick kan je maken, steek je in je ATV en laat je proces doorlopen en dan heb je XBMC meteen. Aangeraden is om achteraf nog SSH tools te installeren
Meer info op de wiki van XBMC (zie hierboven) en ATV-USB Creator |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cyan ondertitels met xbmc+media player (atv flash) | japie3404 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 23-02-12 14:23 |
aTV Flash (black) 1.2 is now available | Harley4 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 19 | 01-02-12 02:03 |
ATV Flash updaten? | johnnybt | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 11-12-11 00:32 |
Nieuwe ATV Flash Black | Dommass | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 20-08-11 02:39 |
|
|