AppleTV gejailbreaked. Nu Xbmc werkend krijgen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist mijn ATV gejailbreaked op 4.4.2 alles is goedgegaan en heb rechtsonderin het seasonpass logo Daarna xbmc geinstalleerd. Ging ook goed. Na een herstart stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleTV gejailbreaked. Nu Xbmc werkend krijgen
Zojuist mijn ATV gejailbreaked op 4.4.2 alles is goedgegaan en heb rechtsonderin het seasonpass logo
Daarna xbmc geinstalleerd. Ging ook goed. Na een herstart stond xbmc in het menu. Maar als ik dat aanklik, gaat het beeld op zwart en begin ik weer in het appletv menu. Daarna nitoTV geinstalleerd. Dit werkt ook. Daarna via nitoTV xbmc geinstalleerd. Maar hetzelfde als hierboven. Ook staat in de lijst van nitoTV dat xbmc niet geinstalleerd is. Hoe nu verder? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat xmbc nog niet helemaal aangepast was voor 4.4.1 en 4.4.2
|
|
|||
|
|||
Ahh stomme ik. Als ik de nightlie installeer opent xbmc wel netjes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3gs werkend krijgen | jvdommelen | Jailbreak | 4 | 30-07-10 11:49 |
Djay app werkend krijgen | MichaelJ | iPhone Apps | 0 | 23-06-10 14:13 |
Navigon(3.0 apps) op 2.2.1 werkend krijgen? | borgqueenx | Archief | 2 | 22-06-09 15:03 |
Beste manier werkend te krijgen? | jerome2710 | Archief | 8 | 23-06-08 19:15 |
iPhone nog werkend te krijgen? | Tom Goedhart | Unlock [archief] | 13 | 26-11-07 16:28 |
|
|