Hulu volledig kijken discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje is er een tool of iets om hulu met je apple tv 2 te kijken dus ik bedoel normaal word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulu volledig kijken
Hallo,
Ik heb een vraagje is er een tool of iets om hulu met je apple tv 2 te kijken dus ik bedoel normaal word je geblokt als je een wilt zien is daar een mogelijkheid in ? Iemand ervaring? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit kost een paar euro per maand. Hiermee denkt de apple tv (of de router, ligt eraan waar je de dns instelt) dat je je in de verenigde staten bevind. Dit gebruik ik icm Netflix en het werkt super! Hulu kun je als het goed is via xbmc afspelen, maar hier heb ik zelf geen ervaring mee. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja mare niet alles omdat het met amerika te maken heeft..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat legt hij net aan je uit Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja mare dat werkt niet
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien is ie stuk, ja mare je weet het nnoit zeker.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volledig witte iPhone | deuxani | iPhone accessoires en onderdelen | 28 | 16-01-10 21:05 |
Iphone blokkeert volledig | pieter d'hoop | iPhone algemeen | 1 | 03-08-09 08:34 |
Toetsenbord is volledig verdwenen | yannickban | iPhone algemeen | 15 | 13-08-08 22:04 |
Iphone volledig stuk!!! | Nossam | iPhone algemeen | 11 | 12-06-08 19:59 |
woordenboek volledig uitschakelen | fromalk | Unlock [archief] | 10 | 06-05-08 17:11 |
|
|