Soms problemen bij afsluiten XBMC discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) heb de laatste dagen soms problemen met het afsluiten van XBMC ik ga dan met de pijltjes onderaan lings en klik dan 1 keer balk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Soms problemen bij afsluiten XBMC
heb de laatste dagen soms problemen met het afsluiten
van XBMC ik ga dan met de pijltjes onderaan lings en klik dan 1 keer balk wat dan loopt van de update beta3 stopt dan. de ene keer sluit hij gewoon af de andere hangt hij vast. wat kan ik daar aan doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
omdat ik jouw in 100 topics hier echt elke denkbare Truuk , file , patch en update zie proberen en je volgens mijh echt altijd bezig bent om weer iets anders te doen
zou ik gewoon is een verse nieuwe Xbmc erop gooien maar je weet niks van mij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met xbmc installeren op de ATV 2 | Niels078 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 10-01-12 07:03 |
Problemen met installatie XBMC, zwart scherm | rickrick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-12-11 01:21 |
Apps afsluiten bij FW 4.0 | JorritV70 | iPhone Apps | 7 | 10-07-10 11:19 |
gefopt bij afsluiten abonnement | keesvana | Koopinformatie Nederland | 1 | 11-06-09 00:21 |
|
|