Zeppelin aansluiten aan Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een zeppelin van B en W en ben hier zeer tevreden over is deze Iphone Dock ook aan te sluiten op mijn Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zeppelin aansluiten aan Apple TV
Ik heb een zeppelin van B en W en ben hier zeer tevreden over is deze Iphone Dock ook aan te sluiten op mijn Apple tv 3
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Let op dat je topic een duidelijke titel heeft! Volgende maal gaat er een slotje op!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft de B&O een optische ingang. Die zou je direct op de optische uitgang van de Apple TV kunnen aansluiten.
|
|
|||
|
|||
Dat had mooi geweest maar dat is niet zo er zit een kleine USB poort ,computeraansluiting en een mini aux
Dus hier zullen we het mee moeten doen! Eric |
|
|||
|
|||
De mini jack (op de B&W Zeppelin) is tegelijk ook een optische mini-jack (kan dus zowel anoloog als digitaal signaal aan)
Apple stores verkopen een kabeltje dat optisch naar mini-jack optisch doet en het werkt bij mij feilloos. De HDMI stuurt het beeld van ATV2 naar TV en de optical het geluid van de AT2 naar de B&W Zeppelin Het geluid is werkelijk fenomenaal in vergelijking met het TV geluid! |
|
|||
|
|||
Oke Bert bedankt voor je antwoord hier kunnen we wat mee !!
Topper Gr. Eric |
|
|||
|
|||
Heb een kabeltje aangeschaft en het werkt perfect !M
Gr. Eric |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toetsenbord of muis aan atv aansluiten | DoP | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 28-02-12 20:31 |
iPad 2 aan vga kabel aansluiten voor films | nouska1976 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 03-02-12 12:38 |
Airstream ipad en zeppelin komt niet meer in beeld nu ik apple tv heb aangesloten | Robvenlo | iPad algemeen | 0 | 08-05-11 11:22 |
iPhone aansluiten aan het mengpaneel | xboxser | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-12-09 18:09 |
|
|