iPhone aansluiten aan het mengpaneel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone aansluiten aan het mengpaneel ik heb het internet afgezocht naar een kabeltje hiervoor het is de bedoeling dat ik het geluid over mijn speakers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone aansluiten aan het mengpaneel
iPhone aansluiten aan het mengpaneel
ik heb het internet afgezocht naar een kabeltje hiervoor het is de bedoeling dat ik het geluid over mijn speakers hoor en de beller door zijn telefoon. Als ik een simpel mini jack - tulp pak hoor ik over de speakers wel muziek maar de beller hoort het alleen via de interne mic. Nou heb ik dit kabeltje gemaakt. Met 2 losse jack 6.3 mono stekkers als links en rechts. Axim: in-out audio cable (English) - Mobile Technology Alleen ik hoor de beller wel maar zei mij niet hoe zou dat kunnen komen. En hij zingt vrij snel rond. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS doet het niet meer na aansluiten op oplader... | hestepha | iPhone algemeen | 13 | 22-06-10 00:02 |
iPhone en Wi-Fi probleem: aan/uit loste het op | RogerWilco | Wi-Fi | 6 | 10-12-09 13:24 |
iphone aan het kapot gaan ? | JohnValkenburg | Archief | 6 | 14-06-09 22:51 |
Windows: Iphone alleen het logo bij aansluiten | Erwink85 | iTunes | 7 | 20-10-08 21:02 |
|
|