apple tv 3 streamen van files van pc via iphone. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MyDevil iPhone 4S or iPad 2 (and later) dus ipad 2 lukt wel Maar krijg het op de iphone ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
icefilms heb ik nooit gebruikt dus geen idee. en 1channel pas 2 dagen en werkte bij mij gewoon zonder problemen heb het ook op mijn pc gezet zonder problemen.
zou niet weten wat er fout zou kunnen zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke handleiding heb je gevolgd, misschien dat ik toch iets verkeerd doe? alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
HOW-TO:Install XBMC on iPad/iPhone/iPod touch - XBMC
en dan 1Channel XBMC plugin – IceFilms Alternative | f3v3r Magazine werkte bij mij instant. |
|
|||
|
|||
Citaat:
zie dat ik het precies zo gedaan heb op mijn iphone, vreemd dat het niet werkt? |
|
||||
|
||||
Nu het draadje even doorgelezen te hebben, heb ik nu ook de tv3 en de ipad3 met jb werkend gekregen met 1channel e.d .
Enig probleem is dat het niet full screen is op de tv , iemand een tippie ? |
|
|||
|
|||
ik heb de ipad 2 gejailbreaked, en xmbc erop gezet.
Als ik een film wil kijken heb ik geen geluid, zie rechts bovenaan een microfoontje met een rode streep er door, als ik xbmc opstart? Hoe krijg ik het geluid werkende? Mvg Brenda Laatst gewijzigd door BrenStef; 23-06-12 om 17:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit heb ik ook soms en is wat ik lees een meer voorkomende bug. wat bij mij 100% helpt is nadat je airplay hebt aangezet eerst muziek aanzetten in de music app native van apple. dan heb ik altijd geluid in xbmc. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik de appleTV 3 i.c.m. een NAS. Werkt perfect, al moeten de films wel eerst omgezet worden naar dat itunesformaat.. Gaat verder vlekkeloos, zonder haperingen en gewoon 1080P en DTS-geluid.
de APP die ik daar voor gebruik is DS-file. App Store - 'DS file' stiekum wacht ik wel op de JB van de ATV3... waar ik wel een probleempje mee heb is de airplay van filmpjes die ik zelf heb gemaakt met mn Iphone. Soms beginnen die na 10 seconden wat te schokken.. dat vind ik dan weer jammer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik speel de films gewoon af via die App. Dus bij mij werkt dat wel. Ik selecteer de film in de app, dan moet de iphone effe laden en dan begint de film te spelen in mijn schermpje. Dan tik ik op het airplay logo en dan verschijnt t op mijn tv.
Ik weet niet waarom het bij jou niet werkt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
App Store - 'Air Video - Watch your videos anywhere!'
deze gebruik ik nou dus als ik films van mijn pc wil bekijken. speelt alles af en zet ze om tijdens het streamen. je hoeft zelf dus niks om te zetten ofzo gewoon file aanklikken en naar je atv airplayen. dan kan je iphone ook gewoon op standby. |
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoe ik via mij iPhone 4 naar mij Apple tv kan streamen ik heb icefilms op mij iPhone staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Van mac naar iphone streamen ? | Melvin18 | Muziek, foto & video | 3 | 02-05-13 11:09 |
Video streamen van Windows naar Apple TV | uncles | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 09-01-12 14:33 |
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 01-01-12 19:28 |
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-11 16:04 |
|
|