Apple tv verbinding wordt verbroken na 15 minuten discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een Appletv nieuw gekocht, maar krijg thuisdeling niet goed werkend. Als het eindelijk werkt wordt de verbinding met mijn router verbroken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv verbinding wordt verbroken na 15 minuten
Ik heb sinds gisteren een Appletv nieuw gekocht, maar krijg thuisdeling niet goed werkend. Als het eindelijk werkt wordt de verbinding met mijn router verbroken (upc) als ik de computer dan weer opnieuw op start en opnieuw weer de thuisdeling instel werkt het weer ongeveer 15 minuten. Ik wordt er gek van wie weet hier een oplossing voor.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprek wordt regelmatig verbroken... | hardew | iPhone algemeen | 8 | 13-05-11 09:36 |
iPhone 3 synchronisatie: verbinding wordt verbroken | kruip03 | iPhone algemeen | 1 | 06-11-10 00:24 |
iPhone 4 verbroken verbinding | MikeNL | iPhone algemeen | 3 | 01-08-10 19:21 |
Verbinding na 2 minuten verbroken | Excaliber | Archief | 2 | 08-04-10 21:24 |
Verbinding na ca. 1 minuut verbroken | BobNL | iPhone algemeen | 3 | 29-04-08 10:24 |
|
|