Film (Muppets) gehuurd en nu geen geluid? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, We hebben zojuist de Muppets gehuurd, maar bij het afspelen hebben we geen geluid! We hebben alles gecheckt. Alle kabels zitten goed. Geluid doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film (Muppets) gehuurd en nu geen geluid?
Hoi,
We hebben zojuist de Muppets gehuurd, maar bij het afspelen hebben we geen geluid! We hebben alles gecheckt. Alle kabels zitten goed. Geluid doet het wel als we iets anders afspelen via AirPlay én zelfs de trailer heeft geluid! Weet iemand wat we nog meer kunnen doen? Of waar ik kan klagen over mijn verspilde €5,-? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Geluid is slecht als ik film tijdens een concert met mijn 3gs | peter187 | iPhone algemeen | 9 | 08-03-10 21:02 |
Video: Geconverteerde film geen beeld in Itunes | Patipod | Muziek, foto & video | 16 | 14-12-07 21:30 |
|
|