Aantal vragen over Apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, voorheen had ik een mac mini hangen aan mijn tv. omdat ik hem niet heel veel gebruikte heb ik deze verkocht. Nu zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aantal vragen over Apple tv
Beste leden,
voorheen had ik een mac mini hangen aan mijn tv. omdat ik hem niet heel veel gebruikte heb ik deze verkocht. Nu zit ik er wel weer aan te denken, toch iets te willen, om Muziek e.d. te kunnen afspelen over mijn receiver, zonder daar weer mijn laptop oid aan te moeten hangen. Nu komt Apple TV wel naar boven drijven. Maar heb er nogal wat vragen over. Kan ik alle types film streamen? Stream ik de films/muziek dan van mijn laptop (daar staan ze op) of gaat dat via een iCloud account? Kan ik een externe HD aansluiten op de ATV en daar de films vanaf kijken? Wat is nu het echte voordeel om hem eventueel te jailbreaken? Ik begrijp dat de ATV een Wi-Fi ontvangst heeft, kan ik eventueel mijn exteren HD aan de Aiport Extreme hangen en daar de films/muziek van af kijken? Moet hij gejailbraiked zijn om alle type films te kunnen kijken? is de nieuwste nu al te jailbreaken? wie kan mij de boel verduidelijken? met vriendelijke dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Daarmee krijg je een antwoord op je vragen. Succes!
|
|||
|
|||
Sorry, was inderdaad ff te snel om al mijn vragen neer te zetten.
Zal het volgende keer eerst goed opzoeken. Heb er alleen nog wel 1 vraag over, waar ik dan niet helemaal uitkom. Het liefst wil ik een Externe HD, waar mijn muziek en films opstaan aansluiten op mijn Airport Extreme. Is het dan mogelijk van de externe HD via de ATV (met jailbreak) te kijken/luisteren? nogmaals Excuus... |
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Denk er aan dat externe HD's aan een AirPort Extreme in HFS+ moeten geformatteerd zijn. |
|
|||
|
|||
Kijk super, precies wat ik wil!
Dank je! en ja had het inderdaad gelezen over de HFS+ format. |
|
|||
|
|||
Blijft over dat de nieuwe aTV nog niet te jailbreaken is!
Bassmanjunior
|
|||
|
|||
Daar ben ik me van bewust!
Of nog even wachten op een jb voor de atv3 of een atv2 aanschaffen! Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aantal vragen. | IceFollow | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-05-11 16:23 |
Aantal vragen | russel80 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-10-10 14:52 |
Aantal vragen | Fabian0299 | Jailbreak | 5 | 09-06-10 20:41 |
Aantal vragen | JWVD | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 18-09-08 14:15 |
aantal vragen | Giudonio | Koopinformatie Nederland | 21 | 24-03-08 15:09 |
|
|