//

ATV2 met JB en XBMC blijft hangen

ATV2 met JB en XBMC blijft hangen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn atv met JB blijft sinds kort hangen. Ik had muziek afgespeeld die op mijn NAS staat. Kan ik nu zonder gevaar resetten via iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-12, 22:15
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard ATV2 met JB en XBMC blijft hangen

Mijn atv met JB blijft sinds kort hangen. Ik had muziek afgespeeld die op mijn NAS staat. Kan ik nu zonder gevaar resetten via iTunes of ben ik dan ook de JB kwijt?
Hij blijft hangen in het startscherm. Omdat een reset mbv de afstandsbediening ook niet meer ging heb ik de spanning er af gehaald.

Is er iemand die advies kan geven?
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
XBMC op ATV2 toont geen metadata voor films op NAS Devian Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 27-04-12 15:44
ATV2 blijft hangen op Apple logo na update mijnzzz Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 24-03-12 15:38
Atv2 - XBMC - Synology 212+ iphoneEd Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 09-01-12 14:17
ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films Jimmy_Boy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 24-10-11 23:52
atv2, plex, updaten, xbmc, iso...??? choke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-07-11 23:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.