//

ATV3 beeldscherm synchroon weergave

ATV3 beeldscherm synchroon weergave discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) beste lezers van dit forum, ik heb een probleem, ik heb een nieuwe apple tv 3de generatie en ik zou daar graag films mee willen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-12, 15:03
jwhjanssen jwhjanssen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard ATV3 beeldscherm synchroon weergave

beste lezers van dit forum,

ik heb een probleem, ik heb een nieuwe apple tv 3de generatie en ik zou daar graag films mee willen afspelen. dan kan via iTunes maar dan moet ik mijn films formateren en dan heb ik een aanzienlijk kwaliteits verlies, zonde dus. nu heeft apple net een nieuwe update uit gebracht, OS X mountain lion, daarmee zou ik mijn beeld scherm geheel kunnen streamen. maar nu krijg ik van apple care te horen dat mijn computer daar een half jaar te oud voor is (bouwjaar eind 2010). Is er nog een optie om mijn beeldscherm wel te streamen of in ieder geval mijn films in volle kwaliteit op mijn tv te krijgen?

alvast bedankt voor het meedenken, joost janssen

Laatst gewijzigd door jwhjanssen; 16-08-12 om 15:05. Reden: spelfouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-12, 15:33
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Hey Joost,

Misschien is airparrot iets voor je? Hoewel ik betwijfel of dit programma snel genoeg werkt om films te streamen...

Verder zijn er ook nog alternatieven om je filmbibliotheek via bijvoorbeeld Airvideo naar je AppleTV te streamen. Airvideo is verkrijgbaar in de store!

Groeten,
Bart
  #3  
Oud 16-08-12, 16:11
jwhjanssen jwhjanssen is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard airparrot

thx man! airparrot is een prima app. het lijkt goed te werken, redelijke qualitijd en ook nog heen redelijk aantal beeltjes per seconde... goede tip, dankje!

gr. joost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ondertiteling niet synchroon met film Damys4 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 13 17-03-12 10:57
ical en icloud niet synchroon jerkar iCloud 2 25-10-11 12:57
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? evenementenbaseline iTunes 0 22-03-11 22:38
iPhone synchroon houden met BlackBerry HyperTech iTunes 0 20-03-10 21:24
Video: Xilisoft synchroon audio Video absrnd Muziek, foto & video 4 01-12-07 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.