aTV Flash (black) installeren discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik zou graag de ATV black op mijn apple tv 2 willen zetten. Ik heb geen mac, maar een pc die draait op windows ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aTV Flash (black) installeren
Goedeavond,
Ik zou graag de ATV black op mijn apple tv 2 willen zetten. Ik heb geen mac, maar een pc die draait op windows 7. Hoe moet ik het doen, want hij ziet de apple tv2 niet. Iemand die mij kan helpen ermee? john |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Installing aTV Flash (black) : FireCore Support |
|
|||
|
|||
"Windows: Double-click the downloaded .exe file to extract the files, then locate the installer in the aTV Flash (black) folder (usually found on the Desktop)"
Had ik ook al gelezen en dan krijg je bovenstaande, maar waar moet ik die ergens vinden dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij moet gewoon het gedownloade Windows .exe bestand uitvoeren. Eerst moet je natuurlijk de ATV 2 jailbreaken met Seas0nPass. |
|
|||
|
|||
gedaan allemaal en gedownload in een map en dan extract. Is een zip file dus uitpakken, daarna weer installer.exe er dan begint het. Kan alleen op een stick gezet worden
|
|
|||
|
|||
Afgelopen Zaterdag ook gedaan.
Liep er door heen als een speer Ik kan enkel zeggen Google is je vriend. |
|
|||
|
|||
Gijs, vertel dan even hoe
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar heb je Goegel niet voor nodig, de handleiding staat bij Firecore (en die heb ik al gepost) |
|
|||
|
|||
volgens mij gaat er iets helemaal fout.
Ik zit op die site, $ 29,95 te koop en downloaden |
|
|||
|
|||
Ik heb het voor jou eens onder Windows gedaan:
Na de download zie je dit: Dan klik je op het icoontje en dan komt er dit: Dan wordt er een mapje op het bureaublad aangemaakt: In het mapje staat dan : |
|
|||
|
|||
Ik begrijp het helemaal, maar ik heb schijnbaar de verkeerde kunnen downloaden op hun site,
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is gelukt, alleen nu wil ik het wachtwoord voor deexterne bron veranderen.
Heeft iemand al eens gedaan, dit is een gebruikte. Hoe kan ik makkelijk het wachtwoord veranderen? |
|
|||
|
|||
wachtwoord veranderen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV flash Black update 1.7 | bassmanjunior | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 07-08-12 15:53 |
Atv flash black verbinding | Edwinhgv | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 17-06-12 21:33 |
aTV Flash (Black) 1.4 released | Guest-20180925190238 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 09-03-12 14:35 |
aTV Flash (black) 1.2 is now available | Harley4 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 19 | 01-02-12 02:03 |
|
|