ondertitels knop discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hier een apple tv 2 waar ik erg blij mee ben. Maar er is iets vreems mee althans voor mij. Als ik xbmc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ondertitels knop
ik heb hier een apple tv 2 waar ik erg blij mee ben.
Maar er is iets vreems mee althans voor mij. Als ik xbmc gebruik en ik wil subtitels aan zetten. Druk ik langer op de ok toets. Volgens mij de manier om dit te doen. Dit werk niet altijd, op dit moment niet Ik krijg geen sub menu te zien. Is daar een verklaring voor dat ik niet in het menu kan komen? Er is een tijd geweest dat het geweldig ging. Je ga steeds harder drukken en dat is helemaal niet nodig. Is dit bekend? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Een slotje wegens onduidelijke titel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ondertitels en handbreak | Davidgilmour | iPad algemeen | 7 | 09-04-13 11:10 |
Ondertitels 1channel | kastenbart | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 34 | 06-11-12 15:07 |
Video: Ondertitels handbrake | FridgeNL | Muziek, foto & video | 0 | 11-06-12 22:24 |
Ondertitels Itunes | B-ruil | iTunes | 6 | 11-02-12 13:51 |
Video: Films met ondertitels | Hoppieee | Muziek, foto & video | 5 | 05-02-09 16:28 |
|
|