Films met ondertitels discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Hebben jullie ook een site waar je films kan downloaden maar weer dan al gelijk nederlandse ondertitels onder staan aangezien ik niet erg handig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Films met ondertitels
Beste,
Hebben jullie ook een site waar je films kan downloaden maar weer dan al gelijk nederlandse ondertitels onder staan aangezien ik niet erg handig ben en niet van dat gepriel houd was ik benieuwd of dat mogelijk was Greetz Hoppieee, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Doe dit volgende keer even via een PB, het is verboden om openlijk dit soort dingen te deelen.
|
|
|||
|
|||
oke sorry wist ik niet
|
|
|||
|
|||
Toast 9 ondertitels gebruiken voor Iphone
Hallo,
Is er iemand die weet hoe je in Toast 9 een video_ts kan converteren naar het Iphone formaat en dan de ondertitels meeneemt? Ik heb al zitten zoeken maar kan er niets over vinden. Rob |
|
|||
|
|||
Naar alle waarschijnlijkheid zal je eerst de ondertitels moeten branden in je movie..
bv met winavi of en daarna een conversie naar iphone format.. zelf gebruik ik Vso to dvd... heb dan gelijk een Dvd en kan de conversie makelijk uitvoeren Laatst gewijzigd door siricio; 05-02-09 om 16:31. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ondertitels en handbreak | Davidgilmour | iPad algemeen | 7 | 09-04-13 11:10 |
Ondertitels Itunes | B-ruil | iTunes | 6 | 11-02-12 13:51 |
Video: Ondertitels bij films op iPhone (srt) | Peter | Muziek, foto & video | 62 | 20-10-10 12:03 |
Films synchroniseren met iPhone 3G | m_wijker | iTunes | 4 | 30-06-09 21:53 |
|
|