//

Alles geprobeerd, het wilt gewoon niet lukkken

Alles geprobeerd, het wilt gewoon niet lukkken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, (dit hele verhaal draait om een probleem met windows XP) Ik ben bijna de hele nacht beziggeweest om goedschiks en kwaadschiks films op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-09, 17:42
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard Alles geprobeerd, het wilt gewoon niet lukkken

Goedemiddag,

(dit hele verhaal draait om een probleem met windows XP)

Ik ben bijna de hele nacht beziggeweest om goedschiks en kwaadschiks films op mijn iPhone te proberen te zetten en wat ik ook doe, het lukt gewoon niet.

Ik ben begonnen met het omzetten van een 714MB groot .AVI-bestand. Heb dit ook succesful kunnen omzetten naar een MPEG-4-bestand. Ik kan het bestand afspelen in mijn iTunes dus daar zal het al zeker niet aan liggen. Vervolgens heb ik nog wat gespeeld met de instellingen en heb deze dan ook op handmatig gezet met als opdracht enkel diegenen die aangevinkt staan, te synchroniseren. Dit .AVI-bestand is gedownload via één of andere Torrent. Ik kan het ook gewoon zo afspelen in Windows Media etc dus aan één of andere foute codering zal het zeker niet liggen.

Om alle waanideeën uit te bannen zal ik ook maar ineens vertellen dat ik over de nieuwste versie van iTunes beschik en dus niet over één of oud geval.

Heb vervolgens deze jongen gebruikt : Magic DVD Ripper - rip DVD to hard drive or blank DVD
Over het programma niks slechts. Je kopïeert een gewonde DVD op ongeveer een halfuurtje rechtstreeks naar iPod-formaat om vervolgens de hele handel in iTunes te slepen. Enig probleem is dat ik ook hier weer de films niet op mijn iPhone krijg.

Conclusie : ik krijg alles wel in een MPEG-4-formaat gezet en kan het ook afspelen maar het grote probleem is dat ik die handel niet op m'n iPhone krijg. De instellingen staan op handmatig dus mijn grote vraag is wat kan nu nog het probleem zijn?

P.S. : Ik heb alle topics gelezen die betrekking hebben op het plaatsen van video's op een iPhone maar ik vond niemand die hetzelfde probleem had als mij.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-09, 19:39
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Krijg je een fout van itunes wanneer je deze probeert erop te zetten , En zo ja de welke ?

Al eens geprobeerd met handbrake ? is een gratis programma die een dvd kan omzetten voor verschillende devices zoals iphone , psp, enzo. Op de mac werkt deze heel goed en kwaliteit is ook vrij goed.
Probeer eens zou ik zeggen.

HandBrake
  #3  
Oud 31-01-09, 20:56
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Krijg je een fout van itunes wanneer je deze probeert erop te zetten , En zo ja de welke ?

Al eens geprobeerd met handbrake ? is een gratis programma die een dvd kan omzetten voor verschillende devices zoals iphone , psp, enzo. Op de mac werkt deze heel goed en kwaliteit is ook vrij goed.
Probeer eens zou ik zeggen.

HandBrake
Foutmeldingen kreeg ik niet. Heb uiteraard ook HandBreake geprobeerd wat ook niet lukte.

Ik heb uiteindelijk besloten de iPhone te resetten. Kan nu zonder moeite films bekijken op m'n iPhone dus van dat vehikel ben ik dan ook weeral verlost.

Wat het preciese probleem was, weet ik nog altijd niet en ik zal het waarschijnlijk ook nooit weten

Toch bedankt voor de moeite!
  #4  
Oud 31-01-09, 22:23
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

wat precies bedoel je met handmatig. Dat wat voor muziek bedoelt is? En waar vink je ze aan dan?
Toch niet in de lijst bij films onder Bibliotheek
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G activeren alles al geprobeerd superpeer Jailbreak 1 29-08-10 14:49
Bijna alles al geprobeerd herojohan Archief 1 25-02-10 16:57
iPhone: jailbreaken 3.0.1 heb alles geprobeerd maar wil niet biggy25 Jailbreak 73 15-08-09 20:33
Windows: Geen bevoegheden ALLES AL GEPROBEERD mitchie13 iTunes 11 25-12-08 14:13
kan niet e-mailen met de Iphone, echt alles geprobeerd! herk0039 iPhone algemeen 23 28-08-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.