XBMC op ATV2 ziet pc niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ben nu al 2 dagen aan het klooien om XBMC via ATV2 films af te laten spelen vanaf mijn PC. Op zowel ATV2 als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
XBMC op ATV2 ziet pc niet
Hoi,
ben nu al 2 dagen aan het klooien om XBMC via ATV2 films af te laten spelen vanaf mijn PC. Op zowel ATV2 als PC staat XBMC11 maar ik krijg mijn gedeelde map niet op da ATV te zien. Ik vermoed dat ik nog wat in mijn netwerk moet instellen maar ik kom er niet uit. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik nog instellen? gr. Ochi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt toch weer geen firewall probleem hoop ik zoals in jouw vorige topic over een gelijkaardig probleem:
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...-fritzbox.html |
|
||||
|
||||
Volgens mij niet, alles doet het gewoon en ik heb ook geprobeerd portforwarding in te stellen voor xbmc zonder resultaat.
Ik krijg gewoon contact met itunes en vandaar uit speelt alles. Ik krijg op XBMC (op atv) mijn gedeelde map met films niet te zien. gr. Cor |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk besmet met het Ikee virus
<We were all infected with Ikee virus that messes with ssh in idevices.> Probeer eens of je met cyberduck of putty een SSH verbinding kunt maken met je ATV |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV2 met JB en XBMC blijft hangen | Aaipad | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 21-07-12 22:15 |
XBMC op ATV2 toont geen metadata voor films op NAS | Devian | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 27-04-12 15:44 |
Atv2 - XBMC - Synology 212+ | iphoneEd | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 09-01-12 14:17 |
ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films | Jimmy_Boy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-10-11 23:52 |
atv2, plex, updaten, xbmc, iso...??? | choke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 24-07-11 23:57 |
|
|