Buffering probleem XBMC discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Sinds ongeveer 2 weken heb ik een probleem met streaming media via XBMC, ik gebruik als add-ons 1channel of ICEfilms. Bij 1Channel gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Buffering probleem XBMC
Beste mensen,
Sinds ongeveer 2 weken heb ik een probleem met streaming media via XBMC, ik gebruik als add-ons 1channel of ICEfilms. Bij 1Channel gebruik ik vaak putlocker als source of shockshare, bij ICEfilms Sharebees; Movreel of Billion Uploads. Tot 2 weken geleden draaide het als een zonnetje, er is NIKS veranderd in mijn netwerk en het eea in bedraad aangesloten (dus geen Wi-Fi). vooral in 1channel ervaar ik de meeste frustratie, kan mijn series nagenoeg niet kijken. Andere sources (niet verified) doen het soms wel, soms niet. Het lijkt alsof hij niet snel genoeg buffert, met de verbinding is echter niks mis. Heb me suf gezocht maar vind ook niemand anders met dit probleem, weet iemand wellicht een oplossing? Ik gebruik ios 5.0.2 en heb Eden 11.0 voor XBMC. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien je i-net modem rebooten + eventueel router? wellicht je ATV opschonen dus cache files opschonen? |
|
|||
|
|||
Mischien een account bij realdebrid nemen http://real-debrid.fr/?id=283852
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Buffering probleem Navi-x | pjb73 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 21-11-12 23:51 |
iPad3 video buffering probleem | FrontRunner | iPad algemeen | 0 | 11-11-12 09:38 |
Probleem XBMC install op ATV 2 (JB) | Armando | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 13-04-12 22:40 |
Buffering probleem via draadloos netwerk/NAS | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 41 | 28-03-12 10:06 |
Zoektocht: Mediaplayer met custom buffering | neowam | iPhone algemeen | 1 | 23-12-09 12:53 |
|
|